اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی کرمان:

مسئولان پاسخگوی بی‌توجهی در ورزش بانوان باشند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان گفت: ورزش بانوان باید تحرک و جنب و جوش بیشتری داشته باشد و مسئولان ورزش استان پاسخگوی بی‌توجهی در بخش ورزش بانوان باشند.

مسئولان پاسخگوی بی‌توجهی در ورزش بانوان باشند

علی‌اصغر سرمست در حاشیه فینال مسابقات طناب‌کشی بانوان استان کرمان در جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مرحله نهایی این دوره از مسابقات با حضور تنها پنج تیم در این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات منطقه دو شامل شهرستان‌های جنوب استان با استقبال چندانی روبه‌رو نشده است، افزود: باید مسئولان ورزش استان کرمان پاسخگوی این بی‌توجهی در بخش ورزش بانوان باشند.

سرمست با بیان اینکه ورزش بانوان باید تحرک و جنب و جوش بیشتری داشته باشد، تصریح کرد: شهرستان‌های عنبرآباد، کهنوج، منوجان، رودبار، فهرج، ریگان و ... با وجود دو ماه نامه‌نگاری‌های متعدد هیچ تیمی به این دوره از رقابت‌ها اعزام نکردند.

وی تنها تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات طناب‌کشی بانوان را جیرفت الف، جیرفت «ب»، «بم»، «جوپار» و «رابر» خواند و ابراز داشت: در فینال مسابقات طناب‌کشی بانوان استان کرمان تیم جوپار مقام اول، رابر دوم و جیرفت الف به مقام سوم دست یافت.

سرمست هیئت انجمن‌ها را هیئتی بزرگ با ساختار تشکیلاتی عظیم ذکر کرد و افزود: رشته‌های موجود در این هیئت شامل رشته‌های زمینی، هوایی و دریایی مانند دارت، طناب‌کشی، فوتبال‌دستی، راگبی، بیس‌بال و ... است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه فضاهای ورزشی ویژه بانوان نسبت به مردان کمتر است، باید مسئولان ورزش در راستای همگانی کردن ورزش به ویژه در این بخش صبر و تلاش بیشتری داشته باشند.

سرمست با اشاره به اینکه در منطقه جنوب استان کرمان ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی در زمینه ورزشی وجود دارد، بیان کرد: در بیشتر روستاها و شهرهای این منطقه سالن‌های ورزشی وجود دارد، اما این فضاهای ورزشی را نمی‌توان پر کرد.

وی با تأکید بر اینکه نباید سالن‌های ورزشی ساعت خالی داشته باشند، افزود: سالن‌های ورزشی شهرستان‌های جنوبی استان کرمان بیشتر اوقات خالی است که می‌طلبد در این زمینه فرهنگ‌سازی لازم توسط مسئولان امر ورزش و رؤسای اداره‌های ورزش و جوانان صورت گیرد.

سرمست وضعیت ورزش بانوان منطقه جنوب استان کرمان را بسیار خوب و فعال ذکر کرد و گفت: اما با توجه به اینکه حدود چهار ماه از سال در این منطقه گرمسیر است و معمولا به حالت نیمه تعطیل درمی‌آید، بنابراین با مدیریت بیشتر علاقمندان را برای جذب در این فضای مساعد ترغیب کرد.

به گزارش فارس، در پایان فینال مسابقات طناب‌کشی بانوان استان کرمان با اعطای کاپ ورزشی و هدیه به تیم‌های اول تا سوم از آنان تقدیر شد.

انتهای پیام/80001/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول