اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش نکا خبر داد

اختصاص 700 میلیون تومان به مجموعه ورزشی نکا/ کمک 300 میلیون ریالی خیران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و امور جوانان نکا گفت: 700 میلیون تومات اعتبار برای احداث مجموعه ورزشی شهرستان نکا اختصاص یافت.

اختصاص 700 میلیون تومان به مجموعه ورزشی نکا/ کمک 300 میلیون ریالی خیران

 حسین بریمانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این مجموعه که شامل زورخانه، خانه تکواندو و ژیمناستیک است با اعتبار 70 میلیون تومان احداث می‌شود.

وی اظهار داشت: برای احداث این مجموعه ورزشی 30 میلیون تومان توسط خیران و 40 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات تملک دارایی است.

بریمانی با تاکید بر ورزش قهرمانی یادآور شد: ورزشکاران نکایی در رشته تکواندو از برترین‌های استان هستند که باید مورد حمایت بیشتر قرار گیرند.

وی با اشاره به تشکیل اتاق فکر ورزشی در نکا ادامه داد: این اتاق فکر با بهره‌مندی از تجربیات و مشاوره اهل فن در ورزش نکا راه‌اندازی شده است.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان نکا خاطر نشان کرد: زورخانه، خانه تکواندو و ژیمناستیک از ضرورت‌های مهم برای شهرستان نکا است که با توجه به وجود بیش از 6 هزار ورزشکار سازمان‌یافته امیدواریم در اسرع وقت ساخته شود.

بریمانی نظارت بر باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی را وظیفه ذاتی تربیت‌بدنی دانست و بیان داشت: با تشکیل تیم بازرسی و نظارت از اماکن ورزشی با همراهی مشاوران شبکه بهداشت و درمان نکا به صورت هفتگی از باشگاه‌ها بر اساس زمان‌بندی بازدید می‌شود.

وی تشکیل صندوق حمایت از ورزشکاران را مهم‌ترین کار در حمایت از ورزشکاران اعلام کرد و افزود: تشکیل این صندوق در دستور کار این اداره قرار دارد.

بریمانی ادامه داد: وجود خانه تکواندو از نیازهای مهم شهرستان بوده است چرا که شهرستان نکا تنها در بخش تکواندو دارای یک‌هزار ورزشکار مرد و زن سازمان یافته است.

این مسئول ورزشی ادامه داد: شهرستان نکا دارای پیشینه بلندی در ورزش زورخانه‌ای است و تقویت این ورزش در شهرستان می‌تواند در نهادینه کردن منش پهلوانی نقش عمده ایفا کند.

انتهای پیام/86002/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول