اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدامی تحسین‌برانگیز صورت گرفت

بازدید بازیکنان و مربیان رسانه ورزش بوشهر از خانه سالمندان

خبرگزاری فارس: در اقدامی تحسین‌برانگیز بازیکنان و مربیان تیم فوتبال رسانه ورزش بوشهر از مرکز جامع توانبخشی سالمندان محمدیه بوشهر بازدید و با سالمندان ساکن در این مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

بازدید بازیکنان و مربیان رسانه ورزش بوشهر از خانه سالمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در ادامه فعالیت‌های فرهنگی موسسه رسانه ورزش بوشهر، عصر امروز شماری از بازیکنان و کادرفنی این تیم با حضور در خانه سالمندان شهر بوشهر از این مرکز بازدید کردند.

در این دیدار که در فضایی کاملاً صمیمی انجام شد، بازیکنان با ساکنان خانه سالمندان بوشهر دیدار و به گفت‌وگوی صمیمی نشستند.

در خانه سالمندان شهر بوشهر 44 نفر از سالمندان استان زندگی می‌کنند و از خدمات مختلفی از سوی مادریاران و مسئولان این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

اظهارات بازیکنان و مربیان رسانه ورزش پس از بازدید از خانه سالمندان

علی زاهدی، مدیرعامل موسسه رسانه ورزش بوشهر در حاشیه این بازدید گفت: برنامه‌های موسسه رسانه ورزش تنها در زمینه فعالیت‌های ورزشی نیست و در زمینه فعالیت‌های فرهنگی نیز برنامه‌های مختلفی داریم.

وی ادامه داد: امروز هم با حضور در خانه سالمندان، استارت کار فرهنگی خود را زدیم و در برنامه‌های بعدی، بازدید از مرکز کودکان بی سرپرست و ... را در دستورکار داریم.

مدیرعامل موسسه رسانه ورزش بوشهر خاطرنشان کرد: خوشحالیم که توانستیم یک سری از پدر و مادرها را شاد کنیم و آن‌ها از این حضور شاد شدند.

زاهدی تصریح کرد: این پدر و مادرها به گردن همه ما حق دارند و باید بیشتر به آنان توجه کنیم و مسئولان هم از نظر امکانات مادی توجه بیشتری داشته باشند.

کاپیتان رسانه ورزش بوشهر هم گفت: یکی از اولویت‌های رسانه ورزش بوشهر، کارهای خیرخواهانه است و خوشحالیم که در نخستین اقدام این برنامه با موفقیت انجام شد.

فرهاد محمدپور عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده، برنامه‌ها و اقدامات بهتری در این راستا داشته باشیم.

عبدالرضا کللی یکی از بازیکن مربی رسانه ورزش بوشهر هم با ابراز خوشحالی از انجام این برنامه گفت: تیم رسانه ورزش با هدف انجام فعالیت‌های خیرخواهانه تشکیل شده و قصد داریم همین روند را ادامه دهیم.

وی گفت: این دیدارها و افزایش روحیه سالمندان بیشتر می‌تواند به آنان کمک کند تا مسائل مالی، هرچند کمک‌های مالی هم در جای خود نیاز است.

یکی از بازیکنان دیگر رسانه ورزش بوشهر نیز گفت: اتفاق خوبی بود که امروز افتاد و بنده تجربه حضور در چنین مکان‌هایی نداشتم، اما افسوس که زودتر به فکر این کار قشنگ نیفتادیم.

فاضل قنبرپور یادآور شد: افرادی که در این مرکز هستند، نیازمند محبتند، با این وجود برای من رفتن از این محل ناراحت‌کننده است، هرچند امکانات خوب بود.

وی افزود: از خدا می‌خواهم این امکان را برای من فراهم کند که بازهم بتوانم به این مرکز و پدر و مادرهای مهربان اینجا سر بزنم.

علی معروف‌خانی دیگر بازیکن رسانه ورزش بوشهر هم گفت: بعد از بازدید از خانه سالمندان نمی‌توانم احساسم را بگویم که خوشحالم یا ناراحت و در واقع حس عجیبی است.

وی در پایان بیان داشت: این برای نخستین‌بار بود که با اهالی رسانه به این مرکز آمدیم و امیدوارم تأثیرگذاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/66006/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول