اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس توسعه ورزش روستایی استان تهران:

ورزش راهکاری مؤثر در ارتقای زندگی جامعه روستایی است

خبرگزاری فارس: رئیس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری استان تهران، ورزش را راهکاری مهم در ارتقای عملکرد جامعه روستایی خواند.

ورزش راهکاری مؤثر در ارتقای زندگی جامعه روستایی است

مهدی مستجاب‏الدعوه امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: روستاییان و عشایر نقش بارزی در عرصه‏های مختلف انقلاب در 34 سال اخیر ایفا کرده‏اند.

وی ادامه داد: از این رو، خدمت به این اقشار برای هر مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ و برکتی الهی تلقی می‏شود.

مستجاب‏الدعوه اضافه کرد: از جمله مصادیق اهمیت به روستا و روستایی تشکیل نهادهایی برای توسعه ورزش در میان این اقشار در راستای افزایش سطح سلامت در این نواحی است.

* برگزاری موفق جشنواره ورزش‏های بومی در دهه فجر

رئیس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری استان تهران از برگزاری بازی‏های برون‏ محلی و رشته‏های ورزشی بومی در جشنواره بزرگ دهه فجر امسال در این استان خبر داد.

مستجاب‏الدعوه تصریح کرد: برگزاری این بازی‏ها به صورت گروهی و انفرادی از نخستین روز دهه فجر آغاز شد.

وی اضافه کرد: در این جشنواره رشته‏ها و بازی‏های بومی مرسوم در خود روستاها و ورزش‏های سنتی تعریف‏شده از سوی این مجموعه مانند «هفت‏سنگ»، «الختر»، «طناب‌کشی» و ... برگزار شد.

رئیس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری استان تهران اظهار امیدواری کرد که ورزش عشایری بتواند به عنوان قسمتی از جامعه ورزش استان تهران نقشی در ارتقای سطح زندگی عشایری و روستاییان ایفا کند.

انتهای پیام/2568/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول