اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام قدردانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان

22 بهمن دریای بی‌پایان از احساس‌های پاک بود

خبرگزاری فارس: در پیام قدردانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان به پاس حماسه 22 بهمن آمده است: در 22 بهمن دریای بی‌پایانی از احساس‌های پاک شکل گرفت.

22 بهمن دریای بی‌پایان از احساس‌های پاک بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نماینده ولی‌فقیه در استان‌ و استاندار کرمان طی پیامی مشترک از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.

در این پیام آمده است:‌ مردم انقلابی و فهیم استان کرمان درودتان باد که بار دیگر حماسه‌آفرین شدید و در یوم‌الله 22 بهمن شور و شعور ستودنی‌یتان را به رخ جهانیان کشیدید. 

این پیام می‌افزاید: امروز در جای جای این سامان‌، دریای بی‌پایانی از احساس‌های پاک شکل گرفت و ترنم دلنشین و پرمعنای «موجیم که آسودگی ما عدم ماست» به زیبایی هر چه تمام بر پهن‌ دشت کرمان خطه ایثارگران، غیور مردان و جوان‌مردان طنین‌افکن بود.

در این پیام عنوان شده است: 22 بهمن ماه سال 91 در کرمان همراه با همه ایرانیان انقلابی ثبت تاریخ شد و نام بلند کرمانیان از مأذنه‌های افتخار بلندآوازه گشت.

در این پیام آمده است: امروز روح بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و لاله‌های سرخ‌فام این مرز و بوم شادان شد که ‌خلاف همه توطئه‌های ددمنشانه و سنگ‌افکنی‌ها با‌ صلابت و توفنده روندگان طریق ولایت بودید و وجدان‌های پاک و بیدار، مدال وفاداری به امام‌المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ‌را تقدیم محضر پرقدرتتان کردند.

در پیام نماینده ولی‌فقیه در استان‌ و استاندار کرمان‌ از حضور گسترده آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن در همه شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و دهستان‌های استان قدردانی شده است.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول