اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمهور

7 طرح عمران روستایی در چارک افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر گفت: در سفر رئیس جمهور به روستای چارک دشتی فردا هفت طرح عمران روستایی افتتاح می‌شود.

7 طرح عمران روستایی در چارک افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین عالی‌نژاد امروز در جمع شماری از خبرنگاران با اشاره به اینکه این طرح روستایی به ارزش 32 میلیارد و 170 میلیون ریال اجرا شده است، افزود: طرح هادی روستایی به طول هفت کیلومتر، ساخت برج نوری، توسعه فضای سبز، تهیه و نصب تابلو در معابر و خیابان‌های روستا، سطل زباله و پارک محله‌ای، ساخت زمین چمن مصنوعی، اجرای شبکه گازرسانی، راه اندازی ایستگاه تلفن همراه، اصلاح شبکه برق و روشنایی معابر و شروع عملیات ساختمان دهیاری و بازسازی گلزار شهدای روستا از جمله طرح‌هایی است که فردا با حضور رئیس جمهور در روستای چارک دهکده قرآنی افتتاح می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر گفت: دکتر احمدی‌نژاد فردا ضمن افتتاح طرح‌های عمرانی روستایی در روستای چارک استان بوشهر به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس چهار هزار و  623 طرح عمرانی در روستاهای کشور نیز افتتاح می‌کند.

روستای چارک خاستگاه مبلغان و عالمان و قاریان و حافظان قرآن بوده است و هم اکنون 95 درصد نوادگان و عموم مردم این روستا با قرآن کریم آشنا هستند.

روستای چارک از توابع شهرستان دشتی با قدمت 350 ساله دارای یک هزار نفر جمعیت  است و در 16 کیلومتری غرب خورموج مرکز شهرستان دشتی و در حاشیه کوه‌مند قرار دارد.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول