اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 109

افتتاح طرح‌های هادی روستایی در مازندران

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام‌‌الله دهه فجر و همزمان با افتتاح طرح‌های عمرانی در سطح مازندران هفتصد و هفتاد و دومین طرح هادی روستایی در روستای آجند شهرستان نکا افتتاح شد.

افتتاح طرح‌های هادی روستایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران، به مناسبت ایام‌‌الله مبارک دهه فجر و همزمان با افتتاح طرح‌های عمرانی در مازندران، هفتصد و هفتاد و دومین طرح هادی روستایی در روستای آجند از توابع شهرستان نکا با حضور علی‌محمد شاعری قائم مقام سازمان محیط زیست، سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران، علی رجبی فرماندار نکا، مجید هاشمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در این مراسم گفت: در 21 فروردین ‌ماه 1358 نخستین نهاد بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، بنیاد مسکن انقلاب بود که به فرمان تاریخی حضرت‌ امام (ره) تأسیس شد که تأمین نیازهای مسکن محرومین از اهداف و رسالت اصلی آن بود.

مجید هاشمی افزود: استان مازندران مشتمل بر سه هزار و 200 روستای دارای سکنه بوده و از این تعداد یک‌هزار و 600 روستا دارای طرح هادی مصوب هستند و بیش از 78 درصد جمعیت روستاهای استان از طرح هادی بهره‌مند شدند.

استاندار مازندران نیز در این مراسم به اهمیت حفظ فرهنگ اصیل روستایی در سطح استان اشاره کرد و گفت: صفا و مروت، جوانمردی و بی‌آلایشی از خصایص فرهنگ جامعه روستایی است که حفظ و صیانت و ترویج این نوع فرهنگ باعث اقتدار و افتخار روستانشینان در سطح جامعه می‌شود.

سید علی‌اکبر طاهایی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی از ارزشمندترین نهاد خدمتگزار یاد کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان طلیعه‌دار ساخت، عمران و آبادی در روستاها است که نقش اساسی آن در ساماندهی و ایجاد تحول در روستاها در سه دهه اخیر قابل مشاهده است.

انتهای‌پیام/86003/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول