اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با افتتاح طرح‌های عمران روستایی کشور

20 طرح روستایی در دهگلان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: 20 طرح روستایی امروز در دهگلان همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولین افتتاح شد.

20 طرح روستایی در دهگلان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، امروز همزمان با دستور رئیس جمهور 20 طرح عمران روستایی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در شهرستان دهگلان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از 5 پروژه بخش کشاورزی شامل یک‌ پروژه پرواربندی گوساله 30 رأسی، پروژه توسعه و تجهیز مرغداری گوشتی، نوسازی جایگاه دام صنعتی، طرح اجرائی آبیاری تحت فشار، پروژه انتقال آب با لوله پلی‌اتیلن، 5 طرح مسکن محرومین کمیته امداد حضرت امام خمینی، 2 پروژه طرح هادی روستایی، 2 پروژه آسفالت راه‌ روستایی، افتتاح 4 پروژه گارسانی شامل گازرسانی به روستاهای نیاز و علی‌آباد لوچ، دلک و تازه‌آباد و 2 مجتمع آب‌رسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال شامل بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی چراغ‌آباد و ناصر آباد افتتاح شد.

فرماندار دهگلان در مراسم بهره‌برداری از 2 طرح هادی روستایی همزمان با  دستور رئیس جمهور در این شهرستان، گفت: برای اجرایی طرح هادی روستاهای لاله‌ای و تلوار اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: جدول‌گذاری، اجرای سنگ‌فرش پیاده‌رو، اجرای زیرسازی و آسفالت سواره‌رو، اجرای پارک و فضای بازی کودکان و بهسازی فضای اطراف مدرسه نیز از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان است.

محمد رضایی گفت: هم اکنون با بهره‌برداری از این دو طرح هادی روستایی، تعداد روستاهای بهره‌مند از طرح هادی در شهرستان دهگلان به 18 روستا رسیده است.

وی اضافه کرد: اکنون تعداد 15 طرح هادی روستایی فعال دیگر در این شهرستان در دست اجراست که هزینه اجرای 4 طرح آن از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان تامین شده است.

در مراسم امروز همچنین از 3 هزار و 400 طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از دو پروژه راه روستایی شامل آسفالت راه روستایی روستاهای لاله‌ای به کاکو  به طول 5 کیلومتر و راه روستایی اسلمرز به میره کی به‌ طول 4.5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های بهره‌برداری شده امروز بود که شاخص بهره‌مندی روستائیان دهگلان از جاده روستایی را به 60 درصد رساند.

گفتنی است در مراسم امروز 3 دستگاه خودروی حمل زباله دهیاری‌های  بخش بلبان‌آباد تحویل مسئولین شد.

انتهای پیام/79013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول