اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

16 هزار متر به فضای فرهنگی کرمان اضافه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: تا بهار سال آینده بیش از 16 هزار و 800 متر مربع به فضای فرهنگی استان اضافه می‌شود.

16 هزار متر به فضای فرهنگی کرمان اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، احمد سعیدی ظهر امروز در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری در این شهرستان اظهار داشت: 12 پروژه در دولت دهم در کرمان احداث شده است، جمهوری اسلامی سهم فرهنگی خود را در حوزه فرهنگ در مجموعه استان کرمان به ویژه جنوب آن به نحو شایسته پرداخت کرده است.

وی افزود: 51 هزار و 200 متر مربع به فضای فرهنگی استان اضافه شده است و تا بهار سال آینده بیش از 16 هزار و 800 متر مربع به فضای فرهنگی استان اضافه می‌شود، در جنوب استان نیز 12 هزار و 800  متر مربع به فضای فرهنگی اضافه شده است.

سعیدی تصریح کرد: قبل از این دولت فقط یک مجموعه فرهنگی محدود در جیرفت وجود داشت و به یمن توجه ویژه دولت و اجرای سیاست‌های عدالت محورانه، فقط در شهرستان فاریاب فضای فرهنگی مناسب نداریم.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان عنبرآباد چهارمین مجتمع فرهنگی و هنری در جنوب استان است که نقش به‌سزایی در ارتقای فرهنگ منطقه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم عنبرآباد 4 هزار و 200 متر فضای کلی دارد که 2 هزار و 20 متر ساختمان و آمفی تئاتر، فضاهای آموزشی، گالری‌ها، کتابخانه و... است که برای احداث آن یک و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

سعیدی با بیان اینکه 150 میلیون تومان هم برای تجهیز این مجتمع هزینه شده است، اذعان داشت: عنبرآباد از حیث توانمندی‌های فرهنگی جزو شهرستان‌های ویژه جنوب است و این فضا بستر خوبی برای ارتقای فرهنگ منطقه و جلوه‌گری جامعه فرهنگی است.

انتهای پیام/80002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول