اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

کارهای فرهنگی بی‌محتوا نباشد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: کار فرهنگی که بی‌محتوا باشد و فقط آمار و ارقام بالا برود و نتواند، جامعه را هدایت کند، کار فرهنگی نیست.

کارهای فرهنگی بی‌محتوا نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد اسماعیل نجار ظهر امروز در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) در این شهرستان اظهار داشت: همه امکانات برای کارهای فرهنگی در منطقه آماده است و با این امکاناتی که داریم رسالت ما در مسائل فرهنگی سنگین‌تر است، اگر از ظرفیت بناها استفاده نشود کار منطقی برای احداث بنا انجام نشده است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در ایام دهه مبارک فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری افزود: امام راحل توانست با فکر و اندیشه خود یک حرکت جاودانه را ایجاد کند و احیاگر اسلام ناب باشد و امروز اندیشه ناب امام خمینی(ره) را در جای جای کره خاکی می‌بینیم.

نجار تصریح کرد: بیداری اسلامی و حرکت‌هایی که در برابر کفر و استکبار جهانی می‌بینیم، حاصل تفکر و اندیشه امام راحل است که برگرفته از اسلام، قرآن و نهضت عاشورا است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما باید در راستای ارتقای فرهنگی جامعه باشد، کار فرهنگی باید تأثیرگذار و به سمت تعالی باشد و انسان را به خدا، کمال و اوج هدایت برساند، کار فرهنگی که بی‌محتوا باشد و فقط آمار و ارقام بالا برود و نتواند جامعه را هدایت کند، کار فرهنگی نیست.

استاندار کرمان افزود: تئاتر باید واقعیتی را بیان کند که انسان را منقلب کند، کار فرهنگی باید این تأثیرگذاری را داشته باشد و از ظرفیت‌ها درست استفاده شود، حتی یک روزنامه که در اختیار ما است، باید ببینیم مردم را به چه سمتی هدایت می‌کند.

نجار گفت: باید تمام هم و غم در کار فرهنگی ارتقای کیفی و محتوایی کار باشد تا بتواند افرادی تربیت کند که برای مکتب اسلام، انبیای الهی و معصومان و راه آنها بسوزد و آتش بگیرد.

انتهای پیام/80002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول