اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان خبر داد

وجود 3 میلیون و 200 هزار مشترک تلفن همراه در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان خوزستان از وجود 3 میلیون و 200 هزار مشترک تلفن همراه در استان خوزستان خبر داد و گفت: تمام مشترکین همراه اول سهم 69 درصدی از تلفن همراه در استان دارند.

وجود 3 میلیون و 200 هزار مشترک تلفن همراه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کریم آرمات در اختتامیه کنفرانس نیروگاه‌های برق کشور اظهار کرد: مخابرات استان خوزستان به عنوان بسترساز فناوری اطلاعات به ایجاد امکانات مخابراتی برای یک میلیون مشترک تلفن ثابت اقدام کرده است و در 346 مرکز بزرگ و کوچک خدمات تلفن ثابت ارائه می‌دهد.

*ارائه خدمات در هزار و 580 سایت

وی افزود: مخابرات خوزستان در هزار و 580 سایت در سطح استان خدمات همراه اول ارائه می‌دهد و جدیدترین نصب تلفن همراه با وجود تحریم‌ها و فشارها در تامین قطعات اتفاق افتاد و 5 میلیون مشترک، ظرفیت ایجاد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات استان خوزستان در یک سال گذشته یک میلیون مشترک همراه اول اضافه شده است.

آرمات با بیان اینکه افزایش خدمات در حوزه فناوری اطلاعات زمینه ایجاد اشتغال و ارتقا سطح دانش و فرهنگ را در استان فراهم کرده است، تصریح کرد: ارائه پهنای باند با 300 مرکز امکان جذب 160 هزار مشترک دیتا را فراهم کرده است.

*ایجاد 60 هزار کیلومتر فیبر نوری

وی با اشاره به اینکه تنگناهایی در ارتباطات بین شهری وجود داشت، ادامه داد: با ایجاد 60 هزار کیلومتر فیبر نوری امکان تسهیل در جهت ارتباطات تلفنی شهری و بین شهری فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان خوزستان با اعلام آمادگی برای ارائه خدمات فیبر به بخش‌های مختلف صنعتی کشور گفت: خوزستان از نظر فناوری اطلاعات در جایگاه خوبی قرار دارد و شرکت مخابرات استان به ارائه سرویس با کیفیت می‌اندیشد.

وی عنوان کرد: در سال 88 در ارائه برخی از خدمات رقبایی مانند ایرانسل و تالیا به وجود آمد که این مسئله باعث شد تا علاوه بر کمیت در کیفیت به رقابت بپردازیم و ایجاد رقابت در مجموعه فناوری اطلاعات باعث می‌شود تا خدمات با کیفیت‌تری ارائه دهیم.

*عصر امروز را عصر فناوری اطلاعات نامیده‌اند

آرمات یادآور شد: عصر امروز را عصر فناوری اطلاعات نامیده‌اند زیرا اطلاعات جزو تفکیک ناپذیر زندگی بشر بوده و انسان از گذشته در راستای تصمیم گیری‌ها نیازمند اطلاعات بوده است.

وی با اشاره به اینکه تحولات صورت گرفته در فعالیت‌های تولیدی حاصل به کارگیری فناوری اطلاعات است، اظهار کرد: استراتژی رقابتی مبتنی بر بازار در حال گذر بوده و به سوی رقابت بر صنایع می‌رود و بنای تولید نسل آینده مبتنی بر توجه به اطلاعات، مدیریت دانش و توجه ویژه به دانش افراد است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان خوزستان در پایان عنوان کرد: فناوری اطلاعات همه زوایای زندگی بشر را در برگرفته است و بسیاری از علوم و موضوعات را تحت تاثیر قرار داده و از آن می‌توان در آموزش، مدیریت، پزشکی، تجارت، حمل و نقل و ترافیک استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ 72001/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول