اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد:

تلفن‌های ثابت یزد از ساعت 11 امشب به مدت 5 ساعت قطع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد گفت: تلفن‌های ثابت یزد امشب از ساعت 11 به مدت پنج ساعت به طور کامل قطع می‌شود.

تلفن‌های ثابت یزد از ساعت 11 امشب به مدت 5 ساعت قطع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدمهدی مقوم  امروز در نشست مشترک معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد با مدیران حوزه‌های مرتبط و خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت 11 امشب تلفن‌های یزد به طور کامل قطع می‌شود اما بعد از پنج ساعت، شبکه پایدار در استان یزد حاکم می‌شود.

وی با اشاره به خرابی و قطعی و اختلالات تلفن‌ها در استان یزد افزود: خرابی تلفن‌ها در یزد دو روز به طول انجامیده و علت آن نیز افزایش ظرفیت سوئیچ‌های ترانزیت بود.

مقوم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعرفه‌های تلفن ثابت در استان یزد عنوان کرد: قرار بود کد تلفن‌ها در استان یزد یکسان‌سازی شود و سپس تعرفه افزایش یابد و مبلغ هر پالس به هفت تومان برسد اما هنوز توافق‌های نهایی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه این کار فعلا در استان یزد انجام شده است، افزود: بعد از توافق نهایی میان مخابرات و وزارت ارتباطات، تلفن‌های ثابت استان یزد فاقد کد و یکسان‌سازی می‌شود و پس از آن تعرفه تلفن‌ها افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قطعی‌های اینترنت و گلایه کاربران اینترنتی در استان یزد خاطرنشان کرد: یک فیبر نوری بین ایران و روسیه دچار قطعی شده بود و کل کشور در زمینه اینترنت مشکل داشت اما این مشکل طی روزهای اخیر تا حد زیادی برطرف شده است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت شرکت‌های PAP در استان یزد بیان کرد: در حال حاضر 40 هزار مشترک ADSl در استان یزد داریم که 30 هزار مورد آن مشترک مخابرات و بقیه مشترک شرکت‌های PAP و به طور عمده مشترک پیشگامان هستند.

مقوم تاکید کرد: ارتباط مخابرات با این شرکت‌ها به ویژه پیشگامان بسیار خوب و همکاری‌ها نزدیک است و صحبت‌هایی که در مورد مشکلات مخابرات و پیشگامان مطرح شده، صحت ندارد.

وی همچنین با اشاره به مشکل عابربانک‌ها و دستگاه‌های کارت‌خوان مغازه‌ها عنوان کرد: این مشکل از ناحیه مخابرات نیست و بانک‌ها خود باید پاسخگوی قطعی دستگاه‌های عابربانک باشند.

مقوم در بخش دیگری از سخنان خود از بهره‌برداری 110 پروژه مخابراتی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 33 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

وی همچنین از توافق‌های به عمل آمده برای تجهیز استان یزد به تلویزیون هوشمند خبر داد.

انتهای پیام/2464/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول