اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از دهه فجر

نمایشگاه حجاب و عفاف در شهریار گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در سومین روز از ایام‌الله دهه فجر نمایشگاه حجاب و عفاف در شهرستان شهریار گشایش یافت.

نمایشگاه حجاب و عفاف در شهریار گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، فرماندار شهریار عصر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین افتخارات انقلاب اسلامی ایران پوشش مناسب برای بانوان است که متأسفانه در یک دوره‌ای این حجاب توسط برخی از حاکمان مستبد و ظالم به بیراهه کشیده شد.

سیدعباس جوهری با بیان اینکه حجاب و پوشش هرگز نمی‌تواند مانع از فعالیت‌های اجتماعی زنان شود افزود: امروز زنان ایران اسلامی با پوشش‌های مناسب در عرصه‌های ورزشی نیز حاضر شده و رتبه‌های نخست و برتر را نیز به خود اختصاص می‌دهند.

وی ادامه داد: همین برتری‌ها و مزایای انقلاب ایران است که امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی بزرگ برای دیگر کشورها محسوب شده و به عنوان سرآغاز بیداری اسلامی در سراسر جهان محسوب می‌شود.

جوهری با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی در آن برهه تاریک از زمان اتفاق نمی‌افتاد و امام (ره) نمی‌آمد در واقع چه بر سر ما می‌آمد خاطرنشان کرد: در واقع این انقلاب با دم مسیحایی حضرت امام (ره) و ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم ایران اسلامی به ثمر نشست و به عنوان معجزه قرن نام گرفت.

وی تأکید کرد: امروز باید بیش از هر زمان دیگری هوشیار و آگاه باشیم چراکه دشمن با فرهنگ‌سازی‌های غلط و نشانه گرفتن اعتقادات و افکار جوانان ما در نظر دارد فرهنگ غلط غربی را در بین نسل امروز ترویج دهد و ذهن جوانان ما را به سمت فرهنگ غلط و غیررسمی خود سوق دهد.

فرماندار شهریار افزود: ما باید بیش از هر زمان دیگری فرهنگ دینی و اسلامی خود را در بین نوجوانان و جوانان و به ویژه دختران و زنان خود ترویج داده و آنان را نسبت به دسایس شوم دشمنان آگاه سازیم.

جوهری گفت: مهم‌ترین وظیفه ما انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل امروز است.

وی در پایان از مردم همیشه در صحنه شهریار خواست تا با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن دسایس دشمنان را نسبت به انقلاب اسلامی ایران خنثی سازند.

نمایشگاه عفاف و حجاب عصر امروز در فرهنگسرای استاد شهریار این شهرستان افتتاح شد و تا پایان دهه فجر ادامه دارد.

در این نمایشگاه عکس‌هایی از حجاب بانوان ایرانی در دوره‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول