اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس همایش حجاب و عفاف مشهد:

هدف همایش حجاب و عفاف ایجاد همفکری میان جامعه دانشگاهی است

خبرگزاری فارس: رئیس همایش ملی حجاب و عفاف گفت: هدف اصلی همایش ملی حجاب و عفاف ایجاد همفکری میان جامعه دانشگاهی کشور در زمینه‌های مختلف حجاب و عفاف است.

هدف همایش حجاب و عفاف ایجاد همفکری میان جامعه دانشگاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،خلیل مطلب‌زاده ظهر امروز در نشست خبری دومین همایش ملی حجاب و عفاف که در سالن کنفرانس هنرستان هنرهای زیبا مشهد برگزار شد، اظهار کرد: رسالت تمام دانشگاه‌ها گسترش فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است.

وی تصریح کرد: برای فعالیت در حوزه‌های مختلف نیاز به حضور زیرساخت‌ها و هماهنگی بین دانشگاه‌ها به لحاظ اجرایی و عملیاتی است.

رئیس مؤسسه آموزش عالی تابران خراسان‌رضوی با اشاره به 340 مرکز غیرانتفاعی در کشور خاطر نشان کرد: این تعداد بالا و تعداد بالای دانشجویی که زیر پوشش این مراکز هستند ظرفیت‌های بالایی دارند که می‌توانند در امور فرهنگی جمعه بسیار کمک دهنده باشند.

مطلب‌زاده با بیان اینکه پرداخت شهریه توسط دانشجویان در این مراکز چالش‌های زیادی در بر دارد ادامه داد: دانشجویان در دانشگاه‌های غیرانتفاعی بر این باورند که به دلیل پرداخت شهریه دانشگاه باید توجهات بیشتری به آنها داشته باشند.

وی در ارتباط با اهداف برگزاری همایش ملی حجاب و عفاف تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف همایش ایجاد یک نوع همفکری و رسیدن به نتایج با توجه به فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای برگزاری کنگره است.

رئیس همایش ملی حجاب و عفاف افزود: به عبارت دیگر همایش به دنبال راهکار اصلی و اساسی با مقوله‌ای بر پایه بد پوششی یا بد حجابی است.

مطلب‌زاده با اظهار خرسندی از نتایج همایش قبلی حجاب و عفاف که در سطح استان خراسان بزرگ برگزار شد خاطر نشان کرد: برای برگزاری این همایش حمایت‌هایی از ارگان‌های مختلف به‌ویژه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استانداری خراسان‌رضوی دریافت شده است که سبب پربارتر شدن همایش می‌شود.

وی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در همایش گفت: تاکنون بیش از 180 نفر برای شرکت در همایش ملی حجاب و عفاف ثبت‌نام کرده‌اند که امید می‌رود تا پایان هفته این تعداد به 300 نفر افزایش پیدا کند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی تابران ادامه داد: همچنین معاونت فرهنگی وزارت علوم و رئیس اداره دانشگاه‌های غیرانتفاعی نیز در این همایش شرکت می‌کنند.

مطلب‌زاده اضافه کرد: علاوه بر این‌ها از مقامات استانی مانند استاندار خراسان‌رضوی و معاون فرهنگی استانداری خراسان‌رضوی و امام جمعه مشهد برای حضور در مراسم دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های غیر انتفاعی در تمام مقاطع دانشجویان در حال تحصیل هستند، ادامه داد: نتایج این همایش می‌تواند روی آحاد اقشاری که با افراد تحصیل‌کرده جامعه که در حال حاضر به ادامه تحصیل مشغول هستند تاثیرات مثبت بگذارد.

انتهای پیام/70010/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول