اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد

ممنوعیت عرضه نان‌های بسته‌بندی با نشان تجاری بدون مجوز بهداشتی

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ممنوعیت عرضه نان‌های بسته‌بندی شده با نشان تجاری در بازار مصرف، سازمان‌های دولتی، بیمارستان‌ها، مراکز فروش بدون مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

ممنوعیت عرضه نان‌های بسته‌بندی با نشان تجاری بدون مجوز بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بهزاد شریف مخمل‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس قانون مواد غذایی، آشامیدنی و بهداشتی وزارت بهداشت، عرضه هرگونه مواد غذایی بسته‌بندی شده بدون پروانه ساخت یا شناسه نظارت بهداشتی ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی افزود: با توجه به ساماندهی بازار گندم، آرد، نان و سیاست‌های جاری سازمان غذا و دارو از این پس همه نان‌های بسته‌بندی و عرضه شده با نشان‌های تجاری در بازار مصرف باید دارای مجوزهای معتبر بهداشتی از این سازمان باشند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین به شهروندان توصیه کرد: مصرف کنندگان باید هنگام خرید نان‌های بسته‌بندی شده‌ای که در سطح فروشگاه‌ها عرضه می‌شود دقت کنند که علاوه بر دارا بودن مجوزهای بهداشتی (پروانه ساخت یا شناسه نظارت) از سازمان  غذا و دارو، تاریخ تولید و انقضای مصرف روی آنها درج شده باشد.

وی در پایان اظهار کرد: شهروندان برای حفظ سلامت خود از خرید نان‌های بسته‌بندی شده بدون مجوز بهداشتی خودداری و در صورت مشاهده موارد تخلف، آن را به شماره تلفن 2232352 واحد اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایت مدیریت نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی استان خوزستان گزارش دهند.

انتهای پیام/72001/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول