اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن:

ملت ایران چشم دشمنان اسلام را کور کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاشان با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران چشم مسلمانان دنیا را روشن و چشم دشمنان اسلام را کور کردند.

ملت ایران چشم دشمنان اسلام را کور کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی امروز در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: ترسیم حضور حماسی و عظمتی را که ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال آفرید توسط هیچ نویسنده‌ای، شاعری، نقاشی و هیچ صاحب سخن و کلامی ممکن نیست.

وی افزود: حماسه‌ای را که ملت ایران آفرید و چشم دوستان اسلام در سراسر دنیا را روشن کرد و چشم دشمنانش را که انتظار یک راهپیمایی خاموش و کم حرکت و کم تعداد را داشتند کور ساخت.

عضو ارشد مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در این حرکت حماسی ملت ایران که در شهرستان کاشان نیز شاهد آن بودیم، ازدحام و فشردگی جمعیت به مراتب بیشتر از سال گذشته بود که این صحنه‌ها حکایت از معانی و تعاریف بسیاری است که باید کارشناسی شود. 

وی لبیک مردم به رهبری را فقط منحصر به اسلام دانست و گفت: در دنیا و در هیچ کشوری سابقه ندارد مردم پس از فراخوانی رهبری آن کشور برای حضور در صحنه، این چنین با تمام قدرت در صحنه حاضر شوند.

نمازی با بیان اینکه دنیا هنوز معنای ولایت مطلقه فقیه و رابطه ولی فقیه با جامعه را درک نکرده است عنوان کرد: دنیا نفهمیده این چه حقیقت و ظرفیتی است که در ولایت مطلقه گنجانده و جاسازی شده است که این همه قدرت و کاربرد داشته و بی‌اختیار سیل 70 میلیون نفر جمعیت را جاری می‌کند.

به گفته وی رابطه بین ولایت فقیه و مردم، رابطه‌ای روحی، معنوی، فوق ورای مادی، فوق مسائل سیاسی و رابطه‌ای فوق مسائل اقتصادی است که مردم را نه برای دنیا بلکه برای دین‌شان به صحنه می‌آورد. 

عضو جامعه مدرسین حوزه قم با اشاره به اینکه ولی فقیه قبل از اینکه رهبر سیاسی ملت ایران باشد رهبر درونی ملت مسلمان ایران است ابراز داشت: کسی که رهبری دینی را عهده‌دار است در واقع رهبری سیاسی را نیز برعهده دارد.

نمازی، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را شایسته خدمت بیشتر دانست و با اشاره به اینکه مسئولان باید تجدید نظر کنند ابراز داشت: خدمات انجام شده قابل تقدیر است اما ظرفیت جمهوری اسلامی به مراتب بیشتر از این است و مردم ایران نیز نشان داده‌اند که شایسته خدمات بیشتری هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین از مسئولان خواست از فرصت‌های به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده کنند و فرصت‌ها را صرف برخی از کارهای دست چندم، غیر مفید و مضر نکنند.

انتهای پیام/2406/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول