اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در کمیسیون عمران

وزیر راه درباره مشکلات جاده‌ای چهارمحال و بختیاری توضیح می‌دهد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی فردا در این کمیسیون پاسخگوی مشکلات جاده‌ای چهارمحال و بختیاری است.

وزیر راه درباره مشکلات جاده‌ای چهارمحال و بختیاری توضیح می‌دهد

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: جاده‌های استان به ویژه در محور لردگان - بروجن از استاندارد لازم برخوردار نیست و روزانه شاهد تلفات جانی و مالی بسیاری در این محور هستیم.

وی با بیان اینکه جاده‌های شهرستان لردگان از حادثه‌خیزترین جاده‌های استان است، افزود: هر ساله تعداد زیادی از رانندگان و مسافران جان خود را در این محورها از دست می‌دهند لذا این امر می‎طلبد تا مسئولان استان و کشور به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند.

جلیل ادامه داد: ترافیک بالا، نبود ظرفیت در جاده، پیچ‎های تند و عدم ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز از مهم‌ترین مشکلاتی است که در محورهای این شهرستان ایجاد معضل و حادثه می‌کند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر در جاده لردگان - خوزستان تصریح کرد: این جاده یک محور مواصلاتی و ترانزیتی است که جنوب را به مرکز کشور متصل می‌کند.

وی تصریح کرد: همچنین این جاده بسیار پرترافیک بوده و جوابگوی این همه تردد وسیله نقلیه نیست.

جلیل افزود: لذا به منظور رسیدگی به وضعیت محورهای ارتباطی استان به ویژه جاده‌های شهرستان لردگان، جاده‌های روستایی و تصادفاتی که در این محورها به وقوع پیوسته فردا در کمیسیون عمران از وزیر راه و شهرسازی سوال پرسیده می‎شود.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول