اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

درصد اشغال تخت در بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری 71.78 درصد است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: درصد اشغال تخت در سطح بیمارستان‌های این استان 71.78 درصد برآورد شده است.

درصد اشغال تخت در بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری 71.78 درصد است

رضا ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 2 هزار و 174 دانشجو در 20 رشته و هشت مقطع تحصیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: از بدو تاسیس دانشگاه تاکنون 7 هزار و 531 دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند که 2 هزار و 520 نفر از آنان به مقاطع تحصیلی بالاتر راه یافته‌اند.

ایمانی تعداد اعضای هیئت علمی را 154 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: تعداد پنج دانشکده،‌ سه بیمارستان آموزشی و چهار مرکز تحقیقات از دیگر شاخص‌های آموزشی رشد یافته دانشگاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه با اشاره به راه‌اندازی کلینیک تخصصی امام علی (ع) ادامه داد: در سال‌های اخیر تعداد مراجعان این مرکز به یک میلیون و 200 هزار نفر رسیده است.

وی درصد اشغال تخت در سطح بیمارستان‌های این استان را 71.78 درصد اعلام کرد و افزود: این در حالی است که این رقم در سال 1357 زیر 50 درصد بوده است.

ایمانی تعداد مراجعان بیمارستانی را 902 هزار و 747 مورد اعلام و تصریح کرد: 61 هزار و 420 مورد از بیماران در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر دانشگاه با دارا بودن 9 بیمارستان، یک هزار و 510 تخت بیمارستانی، 560 پزشک عمومی، 240 پزشک متخصص، ‌115 دندانپزشک و یک هزار و 430 پرستار به مردم استان خدمات درمانی ارائه می‎دهد.

انتهای پیام/68001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول