اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 اسفندماه امسال‌

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت:‌ نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از 15 اسفندماه امسال‌ کالاهای مورد نیاز مردم را عرضه می‌کنند.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود

علیرضا جیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها به مدت 10 روز اقلام اساسی خانوارها را عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان یک نمایشگاه اقلام مورد نیاز مردم را در آستانه عید نوروز عرضه می‌کند، افزود: مردم استان می‎توانند انواع مواد غذایی، خشکبار و آجیل، شیرینی و شکلات، میوه، مواد پروتئینی، پوشاک، کیف و کفش مورد نیاز خود را در این نمایشگاه‌ها تأمین کنند.

جیلان با تأکید بر افزایش سطح نظارت از نمایشگاه‌های نوروزی در این استان گفت: به منظور ارائه کالای باکیفیت به مردم کمیته‌های بازرسی، نظارتی و امنیتی، اجرایی و کیفی بر نحوه خدمات‌رسانی غرفه‌داران در این نمایشگاه نظارت می‌کنند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برپایی این نمایشگاه اندیشیده شده است، افزود: تمامی کالاهای مورد نیاز شهروندان در این نمایشگاه به صورت مستقیم عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: برای عرضه مستقیم ارزاق عمومی و لوازم مورد نیاز مردم، طوری برنامه‌ریزی شده است که قیمت‌ها با تخفیف مناسب زیر قیمت بازار در این نمایشگاه توزیع می‌شوند.

جیلان خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا ویژه ایام نوروز از تاریخ 15 اسفندماه در سطح استان نیز برگزار می‌شوند.

وی در ادامه از ذخیره‌سازی گوشت قرمز و سفید در استان خبر داد و گفت: به دلیل افزایش تقاضای مردم به این محصولات، ذخیره‌سازی مناسبی در این محصولات انجام شده است.

انتهای پیام/68001/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول