اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیش از 283 نقطه

مسیرهای راهپیمایی عظیم 22 بهمن در شهرهای چهارمحال و بختیاری اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی عظیم 22 بهمن در بیش از 283 نقطه استان چهارمحال و بختیاری و به‎صورت ویژه در 34 مکان برگزار می‎شود.

مسیرهای راهپیمایی عظیم 22 بهمن در شهرهای چهارمحال و بختیاری اعلام شد

علی گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نماد وحدت و یکپارچگی مردم ایران اسلامی حول محور ولایت عظمای فقیه است.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم نشان دهنده اقتدار ملی و استکبارستیزی ایران اسلامی است؛ همچنان که یوم‌الله 22 بهمن 88 سند رسوایی فتنه‌انگیزان را به صدا درآورد و اقتدار ملی ایران را به جهانیان نشان داد.

گرجی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال تأکید و خاطرنشان کرد: راهپیمایی امسال بی‌تأثیری تحریم‌های استکبار جهانی و ایادی آنان را نشان داده و هیمنه پوشالی آنان را بار دیگر درهم خواهد کوبید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری این راهپیمایی در 34 نقطه استان به صورت ویژه خبر داد و گفت: مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن، 34 نقطه استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد از میدان انقلاب به سمت میدان امامزادگان دومعصوم(ع)، بروجن از گلزار مطهر شهدا به سمت میدان آزادی، لردگان از چهارراه قدس به سمت مصلای نماز جمعه است.

وی ادامه داد: مسیر راهپیمایی در فارسان از میدان امام(ره) به سمت خیابان شهید بهشتی، اردل از ابتدای بلوار شهدا به سمت گلزار مطهر شهدا، چلگرد از مسجد جامع به سمت مسجد حضرت رسول(ص)، شلمزار از مسجد ابوالفضل العباس(ع) به سمت حسینیه ابوالفضل‌العباس(ع)، بن از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهدا تعیین شده است.

گرجی اضافه کرد: مسیر راهپیمایی در شهر سامان از مقابل مسجد جامع به سمت حسینیه صاحب الزّمان(عج)، فرخشهر از مسجد جامع به سمت خبابان 17 شهریور، سورشجان  از مقابل آموزش و پرورش به سمت پارک صاحب الزّمان (عج)، هفشجان از مسجد جامع به سمت میدان امام(ره)، طاقانک از چهارراه ولیعصر (عج) به سمت گلزار مطهر شهداء، کیان از میدان معلم به سمت گلزار مطهر شهدا، سودجان از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت گلزار مطهر شهداء در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مسیر راهپیمایی در وردنجان از مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهدا، بلداجی از میدان انقلاب به سمت گلزار مطهر شهدا، گندمان از میدان معلم به سمت گلزار مطهر شهدا، فرادنبه از مقابل شهرداری به سمت مسجد جامع، سفید دشت از مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهدا، نقنه از میدان امام(ره) به سمت گلزار مطهر شهدا، آلونی از میدان امام حسین(ع) به سمت مدرسه راهنمایی شهید مطهری تعیین شده است.

انتهای پیام/68001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول