اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم

همایش بزرگ دوچرخه سواری محلات منطقه 20 برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ دوچرخه سواری محلات شهرداری منطقه 20 به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور 300 دوچرخه سوار برگزار شد.

همایش بزرگ دوچرخه سواری محلات منطقه 20 برگزار شد

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، گفت: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری محلات شهرداری منطقه 20 به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری تربیت بدنی منطقه 20، حوزه مقاومت 357 حضرت ولیعصر (عج) و تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرری برگزار شد.

مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 20 افزود: در این همایش 300 نفر از دوچرخه سواران در حالی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند از محل مقبره شهدای گمنام در مجموعه فرهنگی ورزشی ولیعصر تا ورزشگاه مدرس را رکاب زدند.

ابوالقاسم‌پور با اشاره به اینکه در این همایش پلیس راهور به منظور ایجاد امنیت دوچرخه سواران در طول مسیر تدابیر لازم را اتخاذ کرد تصریح کرد: در پایان این همایش با انجام قرعه کشی به 34 نفر از شرکت کنندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

انتهای پیام/2462/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول