اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان

دوچرخه‌سواران جوان همدانی خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور با کسب مقام نایب قهرمانی و سومی رکابزنان همدانی همراه شد که پس از پایان مسابقات، این دوچرخه‌سواران به اردوی آماده‌سازی قهرمانی آسیا دعوت شدند.

دوچرخه‌سواران جوان همدانی خوش درخشیدند

علیرضا شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در رشته کورسی جوانان در مواد مختلف جاده، با حضور 63 رکابزن در قالب 18 تیم از استان به مدت سه روز در استان مرکزی برگزار شد که با درخشش دوچرخه‌سواران جوان استان همدان به پایان رسید.

وی افزود: در بخش استقامت و نیمه استقامت دو رکابزن استان همدان موفق شدند در بین رقبا قدرتمند خود عملکرد بهتری داشته باشند و با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز برای استان افتخارآفرینی کنند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان تصریح کرد: در این رقابت‌ها علیرضا سیفی از استان همدان توانست بعد از ورزشکار استان یزد بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و کسری قیاسی دیگر نماینده استان بعد از سیفی بر سکوی سوم قرار گرفت.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه برترین‌های این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند یا نه؟ یادآور شد: فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور بر اساس تقویم ورزشی خود برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور هر رده سنی و مواد مختلف را برای شناسایی بهتر و بیشتر استعدادهای این رشته مفرح ورزشی به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت می‌کند.

به گفته شمسی‌پور 12 نفر از رکاب‌زنان برتر مسابقات محلات به اردوی آماده‌ساز تیم ملی دعوت شدند که قهرمانان رشته استقامت و نیمه‌استقامت زیر نظر حسن آریانفرد و محمود وفایی از مربیان خوب تیم ملی برای مسابقات آسیایی دهلی نو آماده می‌شوند و علیرضا سیفی و کسری قیاسی از استان همدان در این اردو حضور دارند.

وی در پایان اذعان داشت: با توجه به سابقه خوب رکابزنان استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور و حضور در اردوهای تیم ملی در سال آینده برنامه‌های مدونی برای رشد رشته دوچرخه‌سواری در استان طراحی شده که امیدواریم با اجرای این طرح‌ها قهرمانان بیشتری از استان به ورزش کشور معرفی شوند.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول