اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کاشان:

جایگاه دوچرخه‌سواری در کاشان تبیین نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کاشان گفت: جایگاه فرهنگ دوچرخه‌سواری در این منطقه هنوز به درستی تبیین نشده است.

جایگاه دوچرخه‌سواری در کاشان تبیین نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد خاکسار در حاشیه برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری پدران و پسران کاشانی اظهار داشت: جایگاه مهم محیط زیست و فرهنگ استفاده از دوچرخه در جامعه به دلیل عدم امکانات سخت‌افزاری در خیابان‌های شهرستان به خوبی تبیین نشده است.

وی افزود: ایجاد تعیین مسیرهای دوچرخه‌رو در خیابان‌ها و استقرار ایستگاه‌های دوچرخه در میادین و خیابان‌های پرترافیک شهرستان از جمله زیرساخت‌هایی است که می‌تواند به توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری در جامعه کمک مؤثری داشته باشد.

به گفته وی برگزاری برنامه‌های نمادین دوچرخه‌سواری در ایام خاص و رقابت‌های دوچرخه‌سواری در سطح شهرستان از جمله همین مسابقات دوچرخه‌سواری پدر و پسر مهم‌ترین ابزارهای تشویقی برای توجه جامعه به استفاده از دوچرخه است.

این مسئول، فرهنگ استفاده از دوچرخه در جامعه برای حمل و نقل‌های درون شهری، خریدهای روزانه، مراجعه به ادارات در مسافت‌های کوتاه درون شهری را در کاهش ترافیک و آلودگی هوا مؤثر دانست و گفت: با ایجاد فرهنگ استفاده از دوچرخه در جامعه میزان نشاط و سلامتی افزایش می‌یابد.

مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزاری دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری «پدر و پسر» در شهرستان کاشان را با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری از سنین نونهالی اعلام و خاطر نشان کرد: در رقابت‌های امسال 31 نفر از خردسالان، نونهالان و نوجوانان کاشان به همراه 31 نفر از پدران آنان با یکدیگر رقابت کردند.

سجاد مظفری بیان داشت: در رده پیش‌دبستانی افروز و معین الهی و علیرضا سیدی به مقام اول تا سوم این رقابت‌ها رسیدند و در مقطع دبستان نیز ابوالفضل تقی‌زاده، امیر حسین حسینی و متین عنایتی به ترتیب عنوا‌ن‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی در مقطع چهارم و پنجم ابتدایی، محمد مهدی ملکی، رسول برمکی و جواد شاطری کاشانی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند و در مقطع راهنمایی و دبیرستان نیز ابوالفضل معماری، علیرضا علیزاده و امیرحسین جمشیدیان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند. 

دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری «پدر و پسر» در شهرستان کاشان توسط سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و با همکاری هیئت دوچرخه‌سواری نیروی انتظامی و اورژانس 115 این شهرستان در محل بلوار دانشجوی این شهرستان برگزار شد. 

انتهای پیام/2406/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول