اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 150

جعفری: 83 پروژه توزیع برق در مازندران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، 83 پروژه توزیع برق با اعتباری بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح شد.

جعفری: 83 پروژه توزیع برق در مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، منوچهر جعفری صبح امروز در مراسم برق‌رسانی چاه‌های کشاورزی روستاهای شانه‌تراش و پیترودپی بابل اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، 83 پروژه توزیع برق با اعتباری بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه‌ها در خصوص کاهش تلفات، تأمین برق چاه‌های کشاورزی و شهرک‌های صنعتی، مرمت روستایی، اصلاح، بهینه‌سازی، توسعه و احداث شبکه‌های توزیع برق است.

جعفری اظهار داشت: نگاه ما به شهرستان بابل نگاه ویژه‌ای بوده که از سال 86 تاکنون هم از لحاظ سهم‌بری و هم تعداد پروژه‌های در نظر گرفته شده به بابل بیشتر از شهرهای دیگر توجه شده است.

این مسئول اظهار داشت: از دیگر اقدامات مهمی که در شهرستان بابل انجام شده فعالیت امور برق جنوب و شمال در این شهرستان بوده است.

جعفری افزود: از سال 83 که نمایندگان وقت تصمیم گرفتند بهای انشعاب در شرکت‌های توزیع ثابت بماند و دولت مابه‌التفاوت را به شرکت برق بدهد تاکنون هنوز این مبلغ به شرکت واگذار نشده است.

وی تصریح کرد: حق اشتراک نصب کنتور برق برای مشترکان 150 هزار تومان بوده اما هزینه تمام شده برای ما یک میلیون و 300 هزار تومان در شهر و یک میلیون و 100 هزار تومان در روستا است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: تنها منبع درآمد ما از محل فروش انرژی است، اگر دولت سهم‌بری ما را بدهد مشکلات روستاها سریع‌تر حل می‌شود و با توجه به حجم زیاد فعالیت دولت نهم و دهم دریافت این مبلغ تنها راه کمک به شرکت توزیع برق است.

جعفری تصریح کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اگر چه ما دست هر سرمایه‌گذاری را به گرمی می‌فشاریم اما توقع داریم دولت قبل از واگذاری خدمات به شرکت‌های خصوصی ابتدا مشکل حاکمیت آن‌ها را حل کند.

انتهای‌پیام/86009/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول