اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با احداث 8300 متر کابل خودنگهدار

شبکه‌های برق اردل بهینه‌سازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق شهرستان اردل گفت: با احداث 8 هزار و 300 متر کابل خودنگهدار شبکه‌های برق شهرستان اردل اصلاح و بهینه‌سازی شد.

شبکه‌های برق اردل بهینه‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین ریاحی پیش ازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های برق‌رسانی این شهرستان اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با اعتباری بیش از 6 میلیارد و 320 میلیون ریال و اجرای پنج پروژه برق رسانی و بهینه‌سازی، شبکه‌های برق شهرستان اردل پایدار و تقویت شد.

وی افزود: برق رسانی به شهرک مازه گلی، بهینه‌سازی شبکه برق روستاهای شیخ محمود و سرخون و احداث شبکه در منطقه میانکوه و اردل از جمله پروژه‌های اجرایی این شهرستان در این ایام است.

ریاحی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق این شهرستان گفت: احداث یک هزار و 400 متر شبکه فشار متوسط، نصب 700 تیر و جابجایی پست هوایی در روستای سرخون از اقدامات صورت گرفته برای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق شهرستان اردل است.

مدیر امور برق شهرستان اردل خاطرنشان کرد: امور برق این شهرستان به 13 هزار و 300 مشترک برق در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری و صنعتی خدمات‌رسانی می‌کند.

وی به نقش رسانه‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی برای هر چه باشکوه برگزار کردن برنامه‌های این دهه اشاره کرد و گفت: دست همه اصحاب رسانه و اطلاع‌رسانی را به گرمی می‌فشاریم و از آنها برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر استمداد می‌طلبیم.

این مسئول با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم یکی از اهداف مهم ستاد دهه فجر است، عنوان کرد: با نگاه مقایسه‌ای نسبت به گذشته تاریخ انقلاب، خدمات بیشتر نمایان‌تر می‌شود.

ریاحی در ادامه با تأکید بر ضرورت تبیین اهداف انقلاب با اشاره به اینکه تبیین اندیشه‌های سیاسی و دینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان عامل وحدت و بازشناسی نقش ولایت در جمهوری اسلامی ضروری است.

انتهای پیام/68001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول