اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری بهشهر:

شبکه برق یانه‌سر بهشهر از گلستان جدا می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اداری و بخشدار یانه‌سر بهشهر گفت: قسمتی از شبکه برق‌رسانی بخش یانه‌سر بهشهر که از استان گلستان تغذیه می‌شد به‌زودی با جایگزینی خط انتقال نزدیک‌تر قطع می‌شود.

شبکه برق یانه‌سر بهشهر از گلستان جدا می‌شود

ابوالقاسم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر اظهار داشت: با توجه به فاصله زیاد روستاهای کوهستانی یانه‌سر به مرکز شهرستان، قسمتی از برق مصرفی خانوارهای آن از نکا و بندرگز تأمین می‌شد که اکنون با در دست اقدام بودن خط انتقال برق در گلوگاه و نزدیکی به بخش یانه‌سر، برق مصرفی مناطق کوهستانی از این طریق تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: مجموع خط انتقال برق مورد نیاز یانه‌سر از شبکه برق گلوگاه 15 کیلومتر است که چهار کیلومتر آن از دو طرف انجام شده و 11 کیلومتر دیگر در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

احمدی در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره آخرین وضعیت درخواست تأسیس شهرداری بیشه‌بنه به خبرنگار فارس گفت: در پی پیشنهاد بخشداری یانه‌سر و فرمانداری بهشهر، مکاتبات لازم انجام و موافقت استانداری مازندران حاصل شد که برای گرفتن مجوز تأسیس با وزارت کشور مکاتباتی صورت گرفته و منتظر اعلام نتیجه هستیم.

بخشدار یانه‌سر درباره لزوم استقرار اورژانس 115 در روستای سفیدچاه نیز عنوان کرد: وجود چنین امکاناتی در جاده سفیدچاه از ضروریات است و به همین دلیل، به‌طور جد پیگیر هستیم تا با برخورداری از کد اختصاصی و انتقال و نصب کانکس، تأمین آمبولانس و نیروی انسانی لازم، پاسخگوی خطرات و مشکلات احتمالی باشیم.

وی درباره این‌که پیگیری نمایندگی ثبت‌احوال یانه‌سر به چه نتیجه‌ای رسیده است، گفت: با توجه به طولانی بودن مسافت این بخش تا مرکز شهرستان، جلوگیری از اتلاف وقت، هزینه و خطرات جاده‌ای همچنین به‌دلیل نیاز مبرم مردم به استقرار نمایندگی ثبت‌احوال، با مدیر کل ثبت‌احوال استان مذاکرات و مکاتباتی انجام شد که قول مساعد برای راه‌اندازی نمایندگی ثبت‌احوال در یانه‌سر گرفته شد و با تأمین امکانات و نیروی انسانی لازم به‌زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

گفتنی است، بخش یانه‌سر بهشهر در جنوب این شهرستان و در منطقه‌ای کوهستانی و خوش ییلاق واقع شده که دارای 52 روستا با 23 دهیاری مصوب است.

انتهای‌پیام/86001/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول