اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توانیر:

ایران در تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ‌به ‌خودکفایی کامل ‌رسید‌

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توانیر ایران را بزرگ‌ترین تبادل‌گر انرژی برق در منطقه خاورمیانه عنوان کرد و گفت: در بحث تولید، انتقال و توزیع نیروی برق توانسته‌ایم به مرزخودکفایی کامل برسیم.

ایران در تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ‌به ‌خودکفایی کامل ‌رسید‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، همایون حائری بعد از ظهر امروز در آیین معارفه مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق تبریز اظهار کرد: بسیاری از تجهیزات صنعت برق با کمک دانشگاه‌ها در زمان تحریم‌ها در داخل کشور ساخته شد.

وی ایران را بزرگ‌ترین تبادل‌گر انرژی برق در منطقه خاورمیانه عنوان کرد و افزود: در بحث تولید، انتقال و توزیع نیروی برق توانسته‌ایم به مرزخودکفایی کامل برسیم.

حائری شرکت‌های توزیع برق را رابط کل فعالیت‌های صنعت برق با مردم دانست و تاکید کرد: به عنوان یک کشور صنعتی که دارای زیرساخت‌های دیجیتال است،حتی یک چشمک خاموشی هم مورد قبول نیست.

حائری اخلاق‌مداری و تکریم ارباب رجوع را مهمترین ویژگی‌های شرکت های توزیع برق دانست و تاکید کرد: استفاده موثر از علوم مهندسی، مدیریت داده‌ها و همچنین اقتصاد برق باید از قابلیت‌های شرکت‌های توزیع  برق باشد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت نصب شده نیروگاهی کشور به زودی به 70 هزار مگاوات خواهد رسید،افزود: قدرت سرانه برق در کشور اکنون به 900 وات بر نفر رسیده که این میزان در زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی 190 وات به ازاء هر نفر بود و این در حالی است که میانگین آسیا در حال حاضر 120 وات بر نفر است.

برای تعامل سازنده در سطح استان تلاش خواهم کرد

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز در آیین معارفه خود گفت: برای تعامل سازنده در سطح استان برای نیل به اهداف دو سویه مشترکان و شرکت تلاش خواهم کرد.

وی افزود:در این راستا زیرساخت‌های عملیاتی شامل منابع انسانی، اتوماسیون، هوشمندسازی و منابع مالی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

روشن میلانی نگرش جدید به شرکت‌های توزیع برق را لازمه رفتارهای متفاوت در این شرکت‌ها دانست و تاکید کرد:برنامه‌ریزی، فرهنگ‌سازی مناسب در سطح عمومی مشترکان و مسئولان منطقه به منظور شناخت ماموریت‌های جدید جزو ضرورت‌های برگشت ناپذیر در این شرکت‌هاست.

وی در این آیین توسعه تعامل سازنده با دانشگاه و استفاده از نوآوری‌های جدید، ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان، افزایش قابلیت اطمینان شبکه های توزیع، افزایش پایداری شبکه و ارتقای نظام مدیریت پروژه را از دیگر اهداف خود در دوران مدیریت عنوان کرد.

روشن میلانی با اشاره به سابقه تاریخی و شرایط اجتماعی کلانشهر تبریز تصریح کرد:انتظار داریم در بحث منابع مالی،سرمایه‌گذاری و تامین نقدینگی مستمرا مورد حمایت ویژه قرار بگیریم.

وی توسعه شرکت توزیع نیروی برق تبریز را بر سه اصل اساسی تدبیر، فناوری و سرمایه‌گذاری استوار دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انسانی آگاه از شرایط محیطی و زمانی از الزامات اساسی رسیدن به آرمان‌ها‌ست و جذب نیروهای نخبه پاشنه آشیل ترقی شرکت خواهد شد.

در این آیین، افشین روشن میلانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق تبریز معرفی و از خدمات علی‌اکبر برقی‌مقدم که به بازنشستگی نایل آمده، تقدیر شد.

روشن میلانی متولد سال 1343 و دانشجوی دکترای رشته برق بوده و پیش از این در معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان خدمت می‌کرد.

انتهای پیام/60001‌/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول