اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس خواستار شد

تامین 170 ترانس برق برای کاهش مشکلات شبکه برق دزفول

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خواستار تامین 170 دستگاه ترانس برق برای کاهش مشکلات شبکه برق دزفول شد.

تامین 170 ترانس برق برای کاهش مشکلات شبکه برق دزفول

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: برای رفع مشکلات برق در دزفول به 170 دستگاه ترانس نیازمندیم و به این دلیل قرار شده تا مدیرکل توزیع برق خوزستان در این باره با شهرستان دزفول همکاری بیشتری کند.

وی با اشاره به دیگر مشکلات در حوزه برق شهرستان دزفول افزود: در حال حاضر در بخش عملیات برق دزفول مشکلات زیادی وجود دارد و به این دلیل باید گروه‌های عملیاتی در دزفول افزایش یابد.

پاپی‌زاده با اشاره به وسعت شهرستان دزفول خاطر نشان کرد: مشکلات در شبکه برق دزفول زیاد است و گروه‌های عملیاتی نیز بسیار محدود هستند و درخواست افزایش 100 درصدی گروه‌های عملیاتی برق را داریم.

*نوسازی شبکه فرسوده شهر دزفول

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید شبکه فرسوده برق شهر دزفول تغییر کند و در این باره نیازمند اعتباری ویژه هستیم.

وی با اشاره به اینکه نوسازی این شبکه‌ هزینه‌های نگهداری را به شدت کاهش می‌دهد، افزود: باید هزینه‌ها را مدیریت کرد و بهترین روش برای این کار کاهش هزینه‌ها به وسیله نوسازی شبکه‌های فرسوده است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبار ویژه‌ای برای این مهم نیاز است، خاطر نشان کرد: برای کاهش مشکلات و نوسازی شبکه فرسوده شهری در شبکه‌های برق نیازمند اعتبار 120 میلیارد ریالی هستیم.

پاپی‌زاده افزود: کاهش مشکلات در شبکه برق باعث ارتقای سطح رضایتمندی مردم می‌شود و به این دلیل باید در این راستا تلاش‌های بیشتری انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: در نشست مشترکی که با مدیرکل توزیع برق خوزستان برگزار شده است توافقاتی در این زمینه انجام شده است و امیدواریم در اسرع وقت این توافقات عملی شوند.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول