اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار یک میلیارد و 750 میلیون ریال صورت گرفت

بهره‌برداری از پروژه بهسازی و آسفالت سربیشه به بیدزرد در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس راه و شهرسازی گچساران گفت: پروژه بهسازی و آسفالت محور سربیشه به بید‌زرد با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد و 750 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه بهسازی و آسفالت سربیشه به بیدزرد در گچساران

فرامرز انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: خدمات‌رسانی اداره راه و شهرسازی در پیشرفت، آبادانی و طرح توسعه این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اداره راه و شهرسازی را از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین اداره‌ها در گچساران دانست و افزود: حوزه وظایف این اداره بسیار گسترده و حساس است.

برخورداری همه روستاهای گچساران از راه آسفالته و مناسب

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران یادآور شد: مهم‌ترین وظیفه راهداری به ویژه در فصل زمستان استفاده از نیروها و امکانات جهت ارتقای ایمنی راه‌ها است.

انصاری ادامه داد: اداره راه و شهرسازی گچساران در راستای خدمات‌رسانی به مردم با فعالیت 50 راهدار این اداره به منظور کاهش حوادث جاده‌ای تلاش مضاعف دارد.

وی ایمنی جاده‌ها و کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای در محورهای این شهرستان را حاصل تلاش شبانه‌روزی راهداران و اجرای پروژه‌های راه عنوان کرد.

انصاری با اشاره به برخی پروژه‌های اجرایی راه و شهرسازی در حوزه راه‌های ارتباطی این شهرستان بیان داشت: ایمن سازی جاده‌ها و حذف نقاط پرخطر محورهای ارتباطی در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گرفته که تاکنون بسیاری از نقاط پرحادثه محورهای مختلف گچساران اصلاح و حذف شده است.

وی با تبریک سی و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی برای این کشور و مردم داشت.

انصاری خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب در گچساران به آسفالت محورهای ارتباطی به ویژه در حوزه روستاها اهمیت داده نمی‌شد و در این شهرستان راه روستایی آسفالته وجود نداشت.

رئیس راه و شهرسازی گچساران بیان داشت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، در حال حاضر تمامی روستاهای بالا و زیر 25 خانوار این شهرستان از راه آسفالته و مناسب برخوردار هستند.

اتمام عملیات اجرایی روکش آسفالت امامزاده جعفر به جهادآباد

انصاری گفت: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت روستای سربیشه به بیدزرد در گچساران یکی از پروژه‌های راه و شهرسازی این شهرستان بود که با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد و 750 میلیون ریال به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات تملک دارائی‌ها تأمین شد که مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است.

انصاری اتمام عملیات اجرایی روکش آسفالت روستای امامزاده جعفر به جهادآباد با هزینه یک میلیارد و 650 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های افتتاحی راه و شهرسازی عنوان کرد و افزود: اعتبار این پروژه نیز از محل اعتبارات تملک دارائی‌ها تأمین شد.

وی ابراز داشت: عملیات اجرایی روکش آسفالت روستای آبکل نیز با صرف اعتباری افزون بر 450 میلیون ریال به اتمام رسید که این پروژه نیز مورد استفاده عموم قرار گرفته است.

انصاری یادآور شد: اجرای صحیح، اصولی، استاندارد و در کم‌ترین زمان ممکن پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران از برنامه‌های مهم این اداره است.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول