اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی رودبار:

کوه جمشیدآباد رودبار ریزش کرد/ عملیات پاک سازی ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی رودبار از ریزش کوه جمشیدآباد در جاده قدیم امامزاده هاشم‌ ـ رودبار خبر داد و گفت: عملیات پاک سازی این مسیر همچنان ادامه دارد.

کوه جمشیدآباد رودبار ریزش کرد/ عملیات پاک سازی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، اردشیر علیزاده بعد از ظهر امروز در جریان پاک سازی ریزش کوه جمشیدآباد اظهار کرد: از روز گذشته بر اثر ریزش سنگ در مسیر جاده قدیم امامزاده هاشم‌ ـ رودبار حد فاصل روستای جمشید آباد این مسیر مسدود شد.

وی افزود: بلافاصله عملیات ایمن‌سازی با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه برای بازگشایی مسیر مذکور در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه بازگشایی این مسیر نیم ساعت پس از آغاز عملیات بازگشایی این مسیر انجام گرفت، اذعان کرد: در ساعات بازگشایی این مسیر حرکت خودروها در محور جاده قدیم در محدوده ریزش شده به کندی انجام می‌گرفت.

وی، میزان سنگ‌های ریزش کرده را سه هزار متر مکعب ارزیابی کرد و گفت: مرحله اولیه بازگشایی مسیر شب گذشته انجام شد و مرحله دوم پاک سازی مسیر نیز اکنون در حال انجام است.

علیزاده با بیان اینکه حدود 20 نفر از عوامل راهداری در بازگشایی این مسیر در حال فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: اکنون دو دستگاه لودر، پنج دستگاه کامیون و یک دستگاه گریدر در عملیات پاک سازی این محدوده به‌ کار گرفته شدند.

وی دلیل ریزش کوه جمشیدآباد را هوا زدگی عنوان کرد و از رانندگان عبوری خواست تا با پلیس راه و عوامل راهداری رودبار همکاری کنند.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول