اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

پیشرفت عملیات ساخت راهدارخانه گرماب و پری مناسب است

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به ساخت راهدارخانه گرماب و پری گفت: پیشرفت عملیات ساخت راهدارخانه گرماب و پری مناسب است.

پیشرفت عملیات ساخت راهدارخانه گرماب و پری مناسب است

کلیم‏الله وثوقی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فعالیت‏ها و اقدامات مناسبی برای ساخت راهدارخانه‏های استان زنجان انجام شده است.

وی به ساخت راهدارخانه قلی‏کندی اشاره کرد و افزود: راهدارخانه قلی‌کندی بعد از اتمام مراحل ساخت در سال‌جاری افتتاح شد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به افتتاح راهدارخانه آفتاب در سال‌جاری، اظهار داشت: راهدارخانه آفتاب و قلی‌کندی با اعتباری بالغ بر 7 میلیون و 500 هزار ریال ساخته شده است.

وی با بیان اینکه راهدارخانه آفتاب در حوزه شهرستان ابهر قرار دارد، خاطرنشان کرد: این راهدارخانه دارای یک واحد ساختمان اداری است.

120 مترمربع مساحت فضای اداری

وثوقی به مساحت این واحد اداری اشاره کرد و اظهار داشت: این واحد اداری با مساحت 120 مترمربع در این راهدارخانه ساخته شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه این راهدارخانه دارای آشیانه ماشین‏آلات است، افزود: نیاز نمک به مساحت 800 مترمربع نیز در آن صورت می‏گیرد.

وی گفت: شروع ساخت راهدارخانه قلی‌کندی در حوزه شهرستان زنجان در سال 90 بوده که در سال‌جاری به اتمام رسیده است.

هزینه 2 هزار میلیون ریالی برای راهدارخانه قلی‌کندی

وثوقی اعتبار هزینه‌کرد برای راهدارخانه قلی‌کندی را 2 هزار میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این راهدارخانه یک واحد ساختمانی به مساحت 270 مترمربع دارد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به فصل سرما اشاره کرد و گفت: راهداران اداره کل در جاده‏های استان در حالت آمادگی کامل هستند.

درجه‏بندی راه‏ها برای بازگشایی

وی به بازگشایی محور‏ها در زمان مورد نیاز اشاره کرد و اظهار داشت: محور‏های ارتباطی درجه‌بندی شده و بر اساس میزان تردد در شبانه‌روز، بازگشایی خواهند شد.

انتهای پیام/73002/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول