اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد

ایجاد 104 واحد مسکونی سازمانی جدید در ابوموسی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر 52 واحد مسکونی سازمانی جدید در ابوموسی به بهره‌برداری رسیده است، از ساخت 52 واحد دیگر طی آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ایجاد  104 واحد مسکونی سازمانی جدید در ابوموسی

به گزارش خبرگزاری فارس از ابوموسی، مهدی زندیه وکیلی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه 52 واحدی سازمانی فرمانداری ابوموسی که به دست استاندار هرمزگان افتتاح شد، اظهار داشت: این پروژه عملیات ساخت آن از سال 88 آغاز شده است و در حال حاضر افراد در آن سکونت داد‌ه‌ شده‌اند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این پروژه تاکنون اعتباری معادل چهار میلیارد تومان صرف شده است که علاوه بر این رقم، 500 میلیون تومان نیز حجم مطالبات پیمانکار اعلام شده است که باید پرداخت شود.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان این پروژه از بهترین مصالح و در آن از تکنولوژی آی.سی.اف و پنجره‌های دو جداره استفاده و کاملا مطابق با مقررات مبحث 19 ساخته شده است.

وی گفت: علاوه بر این تعداد واحد که امروز به متقاضیان واگذار شده است، امور ساخت 52 واحد سازمانی دیگر نیز در دست اقدام و پیگیری است که به زودی مراحل ساخت آن عملیاتی می‌شود.

استاندار هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه برای ایجاد واحدهای مسکونی در ابوموسی از طرف دولت تمهیداتی ویژه دیده و اندیشیده شده است، اظهار امیدواری کرد ساخت و ساز واحدهای مسکونی در جزیره طبق برنامه‌های موجود با روند هر چه سریع‌تر پیش برود.

علاوه بر واحدهای سازمانی در دست احداث در ابوموسی، واحدهای مسکن مهر نیز در این جزیره جنوبی در دست احداث و از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است.

انتهای پیام/88001/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول