اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

تکمیل پروژه‌‌های نیمه‌تمام در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام در مناطق مختلف کشور از جمله آذربایجان غربی تکمیل می‌شود.

تکمیل پروژه‌‌های نیمه‌تمام در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، علی نیکزاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: در زمینه‌های مختلف طرح‌های نیمه‌تمام وجود دارد که برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن آنها تلاش می‌شود.

وی تصریح کرد: در طول خدمت دولت نهم و دهم عملیات اجرایی پروژه‌های مختلفی آغاز شده است برای رفع موانع ساخت و‌ ساز آنها تلاش می‌شود لیکن امیدوار هستیم تا پایان خدمت دولت دهم این پروژه‌ها به سرانجام رسیده و برای استفاده کردن به مردم تحویل داده شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح جدیدی آغاز نمی‌شود، افزود: باید در مناطق مختلف کشور از جمله این استان همت جمعی شکل بگیرد تا پروژه‌های نیمه‌کاره ساخته شده و موانع موجود بر سر راه از جمله کمبود اعتبار و ... مرتفع شود.

نیکزاد با بیان اینکه طرح مسکن مهر از مهم‌ترین اقدامات ابتکاری دولت محسوب می‌شود، ادامه داد: با اجرای این طرح افراد زیادی صاحب خانه شده و یکی از مهم‌ترین مشکل آنها به همت دولت و با تلاش خودشان مرتفع شده است.

وی با اشاره به اینکه  732 واحد مسکن مهر در شهرستان میاندوآب امروز به صورت نمادین مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، ادامه داد: 8 هزار و 91 واحد مسکونی در مناطق مختلف آذربایجان غربی امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در ایام الله فجر قرار گرفته‌ایم فرا رسیدن این دهه را تبریک گفت و اظهار داشت: در سال‌های بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به همه اقشار جامعه خدمات شایانی ارائه شد به طوری که امیدوار هستیم به پشتوانه ملت ایران رشد و بالندگی روزافزون کشورمان را شاهد شویم.

انتهای پیام/61003/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول