اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های خراسان شمالی:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه خواهند آفرید

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت: بی تردید مردم در راهپیمایی امسال با حضور دشمن شکن خود حماسه خواهند آفرید.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه خواهند آفرید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی رحیمی ظهر امروز در جمع بسیجیان کتابخانه‌های خراسان شمالی، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان داشت: این حضور مردم، نقشه‌های دشمنان برای تحریم و تحت فشار قرار دادن نظام اسلامی را بی اثر خواهد کرد.

وی همچنین دهه فجر را یادآور رشادت‌های مبارزان و مجاهدان در طول سال‌های مبارزه با رژیم طاغوت و دیکتاتوری شاهنشاهی دانست.

رحیمی با بیان اینکه دهه فجر از روزهای ماندگار تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: با پیروزی مردم ایران در این روزها تحول عظیمی در دنیا ایجاد شد.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی بسیار مقتدرتر از گذشته است، افزود: دشمنان با تحریم‌ها و توطئه‌ها نمی‌توانند بر نظام اسلامی غلبه کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی محور و مدیریت بخش عظیمی از جهان را نشات گرفته از تفکر اسلامی برشمرد و گفت: این مهم چنان تأثیرگذار است که دشمن نمی‌تواند با تحریم و جنگ اقتصادی بر انقلاب اسلامی ایران غالب شود.

وی تصریح کرد: بی‌تردید استحکام نظام به عوامل موثر در پیروزی انقلاب بستگی دارد که دین، ملت و رهبری از جمله عوامل پیروزی انقلاب بوده است.

رحیمی یادآور شد: امروز به خاطر افتخارات زیادی که نصیب نظام اسلامی شده باعث شده تا در جهان الگو باشیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان خدمات و دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی است، گفت: بی‌تردید ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است برای رجوع به گذشته و سپاس از الطاف الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ملت ایران را هم اکنون در اوج عزت و افتخار قرار داده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی اضافه کرد: باید تلاش شود نسل جوان ما با دستاوردهای انقلاب اسلامی هرچه بیشتر آشنا شوند و بدانند که انقلاب اسلامی ایران چه تحول عظیمی در کشور و دنیا ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز شاهد گستردگی خدمات رسانی در نقاط مختلف کشور هستیم، گفت: عمده محورهای خدمات دولت بر مبنای خدمات رسانی به نقاط محروم است.

رحیمی همچنین به اقدامات کتابخانه‌های استان برای ارتقای سرانه مطالعه اشاره کرد و افزود: تدوین برنامه راهبردی اداره کل، شهرستان‌ها و ترسیم اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بر اساس اهداف سند چشم‌انداز از جمله مهم‌ترین این فعالیت‌ها‌ست.

وی بیان داشت: فعال کردن 19 انجمن کتابخانه در سطح استان و 155 نشست انجمن با بیش از 800 مصوبه برای پیگیری مسائل کتابخانه و بهبود وضعیت خدمات کتابخانه‌ای ظرف دو سال گذشته موجب ارتقای جایگاه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان از رتبه 30 کشور به رتبه سوم شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی تشکیل کمیته نهضت مطالعه مفید در خراسان شمالی و شهرستان‌ها و بومی‌سازی سند نهضت مطالعه مفید را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: تشکیل پنج کارگروه کتا‌بخوانی ذیل کمیته نهضت مطالعه مفید و پیگیری 28 طرح از سند این کمیته توسط کارگروه‌ها، عنوان رتبه نخست استان در سطح کشور را در سال گذشته موجب شد.

انتهای پیام/63001/ح40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول