اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

22 بهمن کم هزینه‌ترین عامل برخورد با دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن از کم هزینه‌ترین عوامل برخورد با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

22 بهمن کم هزینه‌ترین عامل برخورد با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رضا اسفندیاری در مسجد ولی عصر (عج) شهر آبیک اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرشور و دشمن‌کور کن بود به طوری که رسانه‌های بیگانه دیگر حرفی برای گفتن نداشتند.

وی افزود: اینکه مذاکره 1+5 را به بعد از انتخابات موکول کرده‌اند بیانگر این است که می‌خواهند اگر حضور کمرنگ باشد امتیاز بگیرند و به نفع خود رأی صادر کنند ولی این حضور مردم، دشمنان را ناامید کرد.

این مسئول ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن بیانگر حضور مردم در صحنه سیاسی است که در عرصه سیاست بین‌الملل نیز به این موضوع توجه دارند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک تصریح کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن هم بازتاب داخلی و هم بازتاب خارجی داشت بنابراین حضور پرشور و پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن سبب شد تا تیر دشمنان به سنگ بخورد.

اسفندیاری خاطر ‌نشان کرد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن به مسئولان درس اتحاد، همدلی، برادری، وحدت و ولایت‌مداری دادند.دشمنان برنامه‌ریزی که تنظیم کرده‌اند این است که برای مبارزه با نظام اسلامی تحریم‌ها را تشدید کنند و با ایجاد اختلافات به صورت گازانبری، پیوستگی و اتحاد موجود در کشور را به هم بریزند.

این مسئول بیان کرد: دشمنان با استفاده از تحریم‌ها درصدد هستند اتحاد شومی را ایجاد کرده و علیه نظام در انتخابات به نتیجه برسند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک اذعان داشت: راهپیمایی روز 22 بهمن نخستین و مهم‌ترین عامل خنثی سازی علیه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان محسوب می‌شود.

جدایی مردم از نظام هدف دشمن است

اسفندیاری با ذکر اینکه جدایی مردم از نظام اسلامی و رهبری هدف دشمن است، ادامه داد: امروز مهم‌ترین مسئله‌ای که دشمنان دنبال می‌کنند ایجاد جنگ روانی و تغییر باورها، رفتارها و تغییر نظام است.

وی افزود: با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حساب کار دست دشمن آمد و به طور کامل تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

این مسئول بیان کرد: این تفکر که دشمنان به زعم اینکه تحریم‌ها را تشدید کنند می‌توانند مردم را از نظام، رهبری، آرمان‌ها و ایدئولوژی انقلاب جدا کنند سخت در اشتباه هستند چراکه ملت ایران پشتیبان ولی فقیه هستند و اینکه «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» شعار نیست بلکه شعور است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک ابراز داشت: مقام معظم رهبری در سه مقطع به پیچ تاریخی استراتژیک اشاره کرده‌اند که این پیچ تاریخی زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

اسفندیاری خاطر نشان کرد: انتخابات، راهپیمایی 22 بهمن، وحدت، پیروی از ولایت فقیه و مقاطع مختلف در راستای پیچ استراتژیک است که ما باید به تحقق وعده الهی ایمان داشته باشیم و مبارزه‌ای که علیه نظام سلطه داریم با پیروزی به سر منزل مقصود خواهیم رساند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تربیت سربازان امام زمان (عج) در مسیری که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/77006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول