اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردیس:

اقدامات اخیر دشمنان علیه کشور نشانه ناامیدی آنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردیس کرج گفت: اقدمات اخیر دشمنان علیه کشور نشانه یأس و ناامیدی آنان است.

اقدامات اخیر دشمنان علیه کشور نشانه ناامیدی آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی دقایقی پیش با حضور در جمع راهپیمایان در این کلانشهر و در منطقه فردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دشمنان با تحریم و تهدید در نظر دارند تا اهداف شوم و دیرینه خود را در کشور پیاده کنند.

وی تأکید کرد: ایران اسلامی به واسطه جوانانی غیور و دلیر به پیروزی رسید لذا خون آنان نهال انقلاب را آبیاری کرده است.

امام جمعه فردیس کرج گفت: ملت ایران هرگز خون‌های ریخته شده برای به دست آوردن این انقلاب را پایمال نخواهند کرد بلکه ادامه‌دهنده راه آنان نیز خواهند بود.

ایمانی افزود: دشمنان هنگامی که دیدند نمی‌توانند دیگر منافع خود را در کشور دنبال کنند، به توطئه و دسیسه‌چینی دست زدند و با اقدامات شوم می‌خواهند به اهداف خود دست پیدا کنند. در این راستا دشمنان ترور دانشمندان، تحریم، تهدید و راه‌اندازی جنگ نرم را در پیش گرفتند و درصدد ضربه به این انقلاب و ملت ایران بودند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه لازم است تا آگاهی و بصیرت نوجوانان و جوانان کشور را ارتقا دهیم افزود: افزایش بصیرت جوانان و نسل امروز مهم‌ترین راهکار برای مقابله با دسایس دشمنان است.

وی ادامه داد: ملت ایران به این انقلاب و آرمان‌هایش وابسته‌اند و هرگز دسایس دشمنان برای وارد کردن خدشه به اهداف و دستاوردهای انقلاب به جایی نخواهد رسید.

*انقلاب اسلامی سبب بیداری اسلامی در جهان شد

امام جمعه فردیس در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: انقلاب اسلامی ایران سبب بیداری اسلامی در جهان شد و امروز بسیاری از کشورها با الگو گرفتن از انقلاب ایران به مقابله و مبارزه با زروگویان پرداخته‌اند.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ریشه‌دارترین انقلاب‌ها در جهان بوده است و هیچ قدرتی قادر نخواهد بود که به این انقلاب ضربه وارد کند.

ایمانی با اشاره به اینکه مردم به این انقلاب اعتماد دارند افزود: این اعتماد باعث شد تا مردم همراه این نظام باقی بمانند و همیشه در صحنه‌های مختلف حضور فعال داشته باشند.

وی ملت را سرمایه عظیمی برای این نظام عنوان کرد و افزود: بزرگترین سرمایه کشور ملت ایران هستند لذا ما مسئولان باید قدر این سرمایه عظیم را بدانیم و با خدمات‌رسانی به آنان و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را بیش از پیش راضی نگه داریم.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول