اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، ملارد و شهریار در مجلس:

ملت ایران سرنوشت کشورشان را به دست خودشان رقم خواهند زد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با حضور در صحنه‌های مختلف سرنوشت کشورشان را به دست خودشان رقم خواهند زد و اجازه نمی‌دهند بیگانگان در این امر مهم دخالت داشته باشند.

ملت ایران سرنوشت کشورشان را به دست خودشان رقم خواهند زد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، حسین گروسی ظهر امروز در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور و ملت ایران هیچ استقلالی از خود نداشتند و تمامی امور مهم کشور به دست بیگانگان بود به همین خاطر ما در گذشته فاقد هر گونه امکانات بودیم و کشور در محرومیت و فقر کامل به سر می‌برد.

وی ادامه داد: اما با پیروزی انقلاب اسلامی ورق به طور کامل برگشت و مردم با حضور پیوسته و اتحادگونه خود در صحنه‌های مختلف دست دشمنان را برای همیشه از کشور کوتاه کردند.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان از این موضوع بسیار نگران و ناراحت هستند افزود: بیگانگان در رژیم گذشته منفعت‌های بسیاری را از کشور می‌کردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دست همه آنها از این موارد کوتاه شد لذا آنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون از ترفندهای مختلفی برای ضربه به این نظام استفاده کرده‌اند.

گروسی تأکید کرد: حضور آگاهانه ملت ایران در صحنه‌های مختلف نشان داد که ما هرگز دست از آرمان‌های انقلاب برنخواهیم داشت و تهدیدات و تحریم‌های دشمنان علیه کشور به جایی نخواهد رسید.

وی حضور گسترده‌ مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را نسبت به سال‌های گذشته بسیار چشمگیرتر عنوان کرد و گفت: این حضور نشان داد که ملت ایران همچنان پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب هستند و دشمن نمی‌تواند بین رهبری و آنان، خللی ایجاد کند.

گروسی اظهار کرد: دشمنان با اعمال تحریم‌ها و تهدیدها می‌خواستند ملت ایران اسلامی را به زانو درآورند اما مردم بصیر و هوشیار در مقابل توطئه‌های آنان ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف، نظامی، پزشکی و هسته‌ای چشمگیر است و جوانان متعهد، متخصص و انقلابی ایران اسلامی با همت و تلاش خود توانستند در عرصه‌های هوافضا و توان موشکی زمینه پیشرفت و تعالی کشور را فراهم کنند.

وی گفت: حضور مردم ایران در راهپیمایی امروز بار دیگر بیعتی با آرمان‌های انقلاب و رهبری بوده است.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول