اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

خوزستان پیشگام در استقامت است/ استکبار جهانی از حضور مردم ایران درس بگیرد

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: خوزستان در استقامت در کشور پیشگام است و حضور باشکوه و حماسی مردم اهواز در راهپیمایی22 بهمن نشان از این پیشگامی دارد.

خوزستان پیشگام در استقامت است/ استکبار جهانی از حضور مردم ایران درس بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در اهواز اظهار کرد: ایران اسلامی برای در هم شکستن روحیه و ادعاهای استکبار جهانی در مسیر انتخاب شده خود استقامت می‌کند و در این مسیر از همه توان خود برای موفقیت استفاده کرده و در این مسیر نیز پیروز بوده است.

وی افزود: ایران اسلامی در مسیر پیشرفت علمی گام‌هایی اساسی برداشته است و در این مسیر قله‌های رفیعی را فتح کرده است و به این دلیل استکبار جهانی به هراس افتاده است.

*خوزستان دین خود را بار دیگر ادا کرده است

استاندار خوزستان اظهار کرد: خوزستان قهرمانی خود را در دفاع مقدس به اثبات رسانده است و بار دیگر گفته پیرمراد ایران که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد در گوش مردم این دیار شهید پرور طنین‌انداز می‌شود و به حق با حضور پرشور در امروز مردم دین خود را ادا کرده‌اند.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به قله‌های والای علمی نیازمند تلاش زیاد هستیم و مسیر طولانی باید طی شود که به این دلیل مردم ایران اسلامی در مسیر توسعه علمی و استقامت مقابل استکبار ثابت قدم هستند.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران برای رسیدن به این جایگاه کنونی تلاش زیادی کرده است و به این دلیل در این مسیر ثابت قدم گام بر خواهد داشت.

حجازی تاکید کرد: حضور ملت ایران با وجود اعمال تحریم‌های شدید باعث درس استکبار جهانی خواهد شد و بهتر است استکبار برای یک سال خود درس عبرت گرفته باشد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول