اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-352

حال و هوای انقلاب در نقاشی کودکان دیباج

خبرگزاری فارس: مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهر دیباج برگزار شد.

حال و هوای انقلاب در نقاشی کودکان دیباج

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مسئول برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهر دیباج در این زمینه گفت: این مسابقه جهت آشناسازی کودکان با حال و هوای انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

ام‌کلثوم خان‏بیکی ادامه داد: کودکان امروز باید با حماسه‌سازان و دلیرمردان دوران انقلاب آشنا شوند؛‌ بنابراین باید شرایطی در این راستا فراهم شود تا کودکان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

وی گفت: قلب کودکان مثل یک صفحه سفید و خالی است و هر چه را که در این زمان بیاموزد در ذهن او باقی می‌ماند؛ اگر چه کودکان ما آن دوران را درک نکرده‌اند اما می‌توان ارزش‌های دینی و اسلامی موجود در انقلاب را در قالب‌های کودکانه برایشان عرضه کرد.

مسئول برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهر دیباج افزود: در این مسابقه کودکان دیباجی با الهام از داستان‌ها، فیلم و عکس‌های انقلاب، نقاشی‌های زیبایی را به تصویر کشیدند و بعد از اتمام مسابقه از نقاشی‌های کودکان نمایشگاهی برای بازدید عموم مردم برپا شد.

خان‏بیکی خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقه و برپایی نمایشگاهی از آثار کودکان یک خاطره زیبا و به یاد ماندنی از ایام الله دهه فجر را در ذهن این کودکان بر جای گذاشت و بازدیدکنندگان از این آثار از برگزاری این مسابقه، آن را یکی از راه‌های انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به کودکان دانستند.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول