اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سمیرم:

پیشرفت و ترقی ایران اسلامی در گرو ولایتمداری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری سمیرم گفت: ایران اسلامی با اطاعت از فرامین رهبری همواره به سمت پیشرفت و ترقی است.

پیشرفت و ترقی ایران اسلامی در گرو ولایتمداری ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، مردم ولایتمدار، متعهد و انقلابی شهرستان سمیرم با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال مانند سال‌های گذشته حماسه‌ای جاودان خلق کردند و بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای کوبنده و انقلابی «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، با طی مسیرهای مشخص شده انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا اعلام و حمایت خود را انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن اعلام کردند.

حامد منیری در جمع راهپیمایان 22بهمن گفت: این حضور پرشور و بی نظیر مردمی نشان دهنده اوج وحدت و همدلی و در خط ولایت بودن مردم شهرستان سمیرم است.

وی 22 بهمن را روز  شکوه پایداری و بیداری مردم ایران اسلامی دانست و افزود: ایران اسلامی علیرغم تمام تحریم‌ها و فشارها از سوی کشورهای غربی،‌ با استفاده از منویات و درایت‌های مقام معظم رهبری همواره به سمت پیشرفت و ترقی در حرکت است.

سرپرست فرمانداری سمیرم عنوان کرد: آنچه سبب شده است که جهان با ایران به مقابله برخیزد اسلامی بودن ایران است.

این مسئول ادامه داد: زعامت مقام رهبری با خصیصه ولایت،‌ امامت و مکتب تشیع و همچنین حضور زنان در صحنه‌های انقلاب اسلامی منجر به پیشرفت‌های علمی ایران در جهان شده است.

منیری به دو واقعه سیاسی مهم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: مردم فهیم و با بصیرت ایران در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراها نشان می‌دهند که تبلیغات سوء دشمن و همچنین فشارها نه تنها هیچ خللی در اراده آنها ندارد، بلکه این ملت را در دفاع از نظام و ولایت استوارتر می‌کند .

وی متذکر شد: تنها نقطه ضعفی که می‌توان بدست دشمنان ایران اسلامی داد حضور کم‌رنگ ملت در حمایت از رهبر است که سبب می‌شود دشمنان به مقابله با ایران برخیزند.

به گزارش فارس در پایان راهپیمایان با قرائت قطعنامه ضمن وفاداری خود از ارزش‌های انقلاب و نظام، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام داشتند.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول