اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری مرکزی:

امروز قدرت اتحاد و صلابت ایران اسلامی به جهانیان نشان داده شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: مردم ایران اسلامی امروز بار دیگر قدرت اتحاد و همبستگی و صلابت خود را به جهانیان نشان دادند.

امروز قدرت اتحاد و صلابت ایران اسلامی به جهانیان نشان داده شد

اشرف جواهری امروز در حاشیه راهپیمایی مردمی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی گفت: امروز مردم ایران اسلامی یکی از بی‌نظیرترین حضورهای در صحنه بودن خود را با اقتدار به نمایش گذاشته و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تنفر و انزجار خود را از ابرقدرت‌های پوشالی که در صدد هستند مصالح نظام جمهوری اسلامی را فدای خودخواهی و غرور و تکبر کنند، ابراز داشتند.

وی تصریح کرد: راهپیمایی و شرکت گسترده مردم باعث دلگرمی دولتمردان کشور می‌شود تا با اقتدار فریاد مظلومیت این ملت را در مجامع بین‌المللی به معرض نمایش گذارند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه حضور قاطع و با اقتدار و پرصلابت مردم یکبار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است، ابراز داشت: راهپیمایی 22 بهمن مظهر مقاومت و نماد قدرت ملی و ظلم ستیزی ملت ایران است که دشمنان همواره از این راهپیمایی ترس و وحشت داشته‌اند.

جواهری  ادامه داد: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن اوج ارادت و علاقه خود را به نظام مقدس اسلامی نشان داده و با آرمان‌های اصیل انقلاب، امام راحل و شهدا و نیز رهبر انقلاب پیمانی دوباره بستند و به دشمنان این پیام را دادند که در صحنه‌های دیگر مانند انتخابات نیز حضور خواهند یافت و هرگز نخواهند گذاشت دشمن به توطئه‌های خود دست یابد.  

وی با بیان اینکه حماسه‌آفرینی مردم در راهپیمایی 22 بهمن همواره در تاریخ جهان و آزادیخواهان دنیا ماندگار و جاوید خواهد ماند، تاکید کرد: دشمنان و استکبار جهانی باید بدانند که خوی استکباریشان در هیچ جای دنیا خریدار نداشته و ملت ایران روزی این خوی پلید را زیر پا لگدمال خواهند کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: دشمن امروز باید با مشاهده این حجم گسترده از حضور مردم دست از توطئه‌های ننگینش برداشته و بداند مردم پشتیبان اصلی انقلاب بوده و نفوذ در این بدنه سخت و محکم برای دشمن مقدور نخواهد بود.

انتهای پیام/87004/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول