اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

ملت ایران استوار است و نیازی به مذاکره ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه گفت: ملت ایران استوار است و نیازی به مذاکره ندارد.

ملت ایران استوار است و نیازی به مذاکره ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد صبح امروز در اجتماع راهپیمایان عسلویه اظهار داشت: این حضور حماسی دشمنان را عصبانی کرده و امروز مردم بار دیگر ثابت کردند که توطئه‌های دشمنان تاثیری در اراده آنان ندارد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی برای مسلمانان جهان و همه بشریت برکاتی داشته و روز به روز بر برکات این نظام افزوده شده است.

امام جمعه عسلویه تشکیل حکومت اسلامی را اولین برکت انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: تشکیل حکومت اسلامی آرزوی همه انبیا و اولیا نیز بوده و پس از قرن‌ها شاهد استقرار حکومت اسلامی هستیم و نظام اسلامی به برکت خون شهدا و تلاش امام(ره) محقق شده است.

هاشمی‌نژاد نعمت ولایت فقیه را از دیگر برکات نظام دانست و گفت: خیلی از مسلمانان جهان از نعمت ولایت بی‌بهره هستند و امروز ولایت فقیه در ایران اسلامی شخصیتی ارزشمند است که کشتی انقلاب را هدایت می‌کند.

وی استقلال و آزادی را از دیگر برکات نظام برشمرد و یادآور شد: امروز افتخار می‌کنیم بدون وابستگی به ابرقدرت‌ها روی پای خود ایستاده‌ایم و توطئه‌های دشمنان هیچ تاثیری در روند حرکت رو به رشد ملت ندارد.

امام جمعه عسلویه با اشاره به بحث‌های اخیر در مورد مذاکره با آمریکا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مسیر را ترسیم کرده‌اند و همه باید در مسیر رهبری حرکت کنیم.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه ملت ایران استوار است و نیازی به مذاکره ندارد اذعان داشت: برخی از نابخردان می‌گویند آمریکا حرف‌های جدیدی زده و این حرفی اشتباه است.

وی افزود: رمز پیروزی انقلاب، ایمان و وحدت کلمه بود و امروز نیز همین رمز می‌تواند ما را پیروز نگه دارد و با وحدت حول محور ولایت و زیر چتر ولایت در برابر دشمن ایستاده‌ایم.

امام جمعه عسلویه با تقدیر از حضور اهل سنت در راهپیمایی امروز اضافه کرد: این حضور وحدت‌بخش امری بسیار ارزشمند است و نشان‌دهنده ولایت‌مداری مردم است.

هاشمی‌نژاد در ادامه با تاکید بر لزوم حضور باشکوه در انتخابات آینده اظهار داشت: با وجود حیله‌ها و ترفندهای دشمنان بار دیگر شاهد حضوری باشکوه در انتخابات خواهیم بود و در انتخاب خود باید دقت کنیم و کسانی را برگزینیم که دل رهبر را شاد کند و شهدا از انتخاب ما راضی و خشنود باشند.

انتهای پیام/2451/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول