اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قدس:

ملت ایران حلقه‌های اتحاد را مستحکم‌تر از گذشته کرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرسنان قدس گفت: ملت ایران حلقه‌های اتحاد را مستحکم‌تر از گذشته کرده‌اند.

ملت ایران حلقه‌های اتحاد را مستحکم‌تر از گذشته کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، حسن موسوی دقایقی پیش با حضور در جمع راهپیمایان این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قدس اظهار داشت: ملت ایران رمز پیروزی خود در عرصه‌های مختلف را فراموش نکرده‌اند و با حفظ آن بر داشتن اتحاد پافشاری می‌کنند.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که ملت ایران حلقه‌های اتحاد و همبستگی را مستحکم‌تر از گذشته کرده و به دشمنان اثبات خواهند کرد که هیچ ترفندی قادر نخواهد بود که این اتحاد و همدلی را از مردم ایران دور کند.

فرماندار شهرستان قدس با بیان اینکه امروز جوانان و نوجوانان با حضور در این راهپیمایی بار دیگر عشق و ارادت خود را به این انقلاب نشان دادند خاطرنشان کرد: دشمنان امروز افکار نسل امروز را نشانه گرفته‌اند لذا با برنامه‌ریزی‌های مختلف در نظر دارند تا مانع رفتن این نسل به مسیر انقلاب شوند.

موسوی تأکید کرد: آگاهی دادن به نسل امروز از دسایس دشمنان یکی از مهم‌ترین اقدامات ما است تا بتوانیم با برنامه‌های فرهنگی مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شویم.

وی ادامه داد: البته نسل امروز بارها و بارها ثابت کرده‌اند که حامی این انقلاب و مقام عظمای ولایت هستند، و دشمنان هرگز نمی‌توانند اهداف شوم خود را عملی کنند.

فرماندار شهرستان قدس افزود: امروز حماسه‌ای دیگر از حضور ملت ایران برای جهان به نمایش گذاشته شد و بار دیگر ملت ایران پایبندی، ولایتمداری و اعتقاد به اصول و آرمان‌های انقلاب را به نمایش گذاشتند.

وی به توطئه‌های دشمنان همچون تحریم‌ها و تهدیدها اشاره کرد و افزود: مردم با حضور گسترده خود نشان می‌دهند که دسیسه‌های آنها تاثیر نداشته و انقلاب اسلامی راه رشد و پیشرفت را ادامه می‌دهد.

موسوی وظیفه و مسئولیت آحاد جامعه را در این برهه خاص، بسیار سنگین و خطیر دانست و گفت: حضور امروز ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده نفرت مردم از اقدامات اخیر دشمنان و همچنین پیمانی مجدد با آرمان‌های انقلاب است.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول