اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکوه پیمان-18

قاین یکپارچه درخشید/ خروش انقلابی مردم جای حرفی برای کسی باقی نگذاشت

خبرگزاری فارس: در سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم شهرستان قاین به عنوان پایتخت زعفران ایران حماسه خلق کردند.

قاین یکپارچه درخشید/ خروش انقلابی مردم جای حرفی برای کسی باقی نگذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال که از ساعت 9:30 از مسجد جامع قاین با حضور پرشور مردم آغاز شد دقایقی پیش پایان یافت.

راهپیمایان قاینی با عبور از خیابان امام خمینی(ره)، میدان شیرازی، خیابان شهید امین‌زاده، میدان هفت تیر و خیابان شهید رجایی در مصلای نماز جمعه تجمع کردند.

در قاین امروز همه آمده بودند، کودکانی که شاهد نهال انقلاب نبوده‌اند مشتاقانه در صف‌های اول راهپیمایی حاضر شدند، آری مردان رزمنده هشت سال دفاع مقدس که با حضورشان بر سر سبزی این سفره میهمانی که گسترانده شده بود، افزودند، جانبازانی که بر ویلچرهایشان که سوغات جنگ است با غرور تکیه زده‌اند و با چفیه‌های حلقه شده در گردن‌هایشان فریاد می‌زدند و به انقلابی بودن خود می‌بالیدند.

مردم نیمبلوک نیز حماسه خلق کردند

مردم نیمبلوک امروز یکی از بی‌نظیرترین حضور‌ در صحنه‌ خود را به نمایش گذاشته و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، الله‌اکبر، هیهات مناالذله، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست به میدان حماسه آمدند.

آرین‌شهری‌ها نیز به صحنه آمدند

مردم آرین‌شهر نیز با شعارهای "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده"، "این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده"، "خامنه‌ای خمینی دیگر است" حمایت خود را از ولایت اعلام کردند.

آنان همچنین با شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی"، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" نشان دادند که به پیروی از امام و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع)، هیچ ظلمی را تاب نمی‌آورند و در مقابل آن تا پای جان ایستاده‌اند.

انتهای پیام/2248/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول