اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم در راهپیمایی

امروز چشم جهانیان به 22 بهمن خیره ماند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی امروز به کسانی که به انقلاب اسلامی چشم دوخته‌اند، امید داده و قدرت بیشتری برای تداوم حرکت بیداری اسلامی در منطقه خواهد بود.

امروز چشم جهانیان به 22 بهمن خیره ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید حسین دهدشتی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: امروز تمام کشورهای جهان چشم به وضعیت فعلی کشور و حضور ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن دوخته‌اند.

وی افزود: حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی امروز به کسانی که به انقلاب اسلامی چشم دوخته‌، امید داده و قدرت بیشتری برای تداوم حرکت بیداری اسلامی در منطقه خواهد بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی همچنین عنوان کرد: خوشبختانه مردم ولایتمدار و متعهد سراسر استان خوزستان به ویژه این شهرستان که سنگربانی در مقابل جنگ هشت ساله تحمیلی را بر عهده داشته امروز با تمام قوا حماسه آفریدند.

دهدشتی در پایان گفت: 22 بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان است و همه اقشار مردم این مرز و بوم باری دیگر در راهپیمایی امسال نقش آفرینی موثری داشتند.

انتهای پیام/ 72001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول