اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز 34 سالگی انقلاب اسلامی

34 مرشد ورزش زورخانه‌ای در کرمان همزمان برنامه اجرا کردند

خبرگزاری فارس: در سالروز 34 سالگی انقلاب اسلامی 34 مرشد ورزش زورخانه‌ای در کرمان همزمان برنامه اجرا کردند.

34 مرشد ورزش زورخانه‌ای در کرمان همزمان برنامه اجرا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ساعتی پیش در آیین پایانی راهپیمایی 22 بهمن و در سالروز 34 سالگی انقلاب اسلامی، 34 مرشد ورزش زورخانه‌ای در کرمان همزمان برنامه اجرا کردند.

همچنین در این مراسم جایگاه شهدا توسط خبرنگاران گلباران شد تا تکریم و احترام شهدای انقلاب اسلامی که آزادی و استقلال را به ملت ایران ارمغان بخشیدند، گرامی داشته شود.

در پایان این مراسم قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن برای حاضران قرائت و با فریاد تکبیر مردم شهیدپرور کرمان مورد تایید قرار گرفت.

 در این قطعنامه آمده است: ملت شهید پرور ایران اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و تجدید عهد خود با آرمان‌های امام راحل ره) و مقام معظم رهبری رمز تداوم حرکت سرافرازانه انقلاب اسلامی و راه عبور پیروزمندانه از چالش و مشکلات فرآروی کشور را تمسک به ولایت مطلقه فقیه و اطاعت از رهنمودهای خردمندانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب دانسته و هرگونه تلاش و اقدامی که بخواهد اصل فصل‌الخطاب بودن منویات رهبری در جامعه و نظام اسلامی را خدشه‌دار سازد، شدیداً محکوم می‌کند.

این قطعنامه می‌افزاید: ملت مسلمان و انقلابی ایران با تأسی به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حفظ وحدت را تکلیف شرعی همه مسئولان کشور دانسته و هرگونه تلاش از سوی هر شخص و جریانی برای مخدوش کردن اتحاد و انسجام ملی و بر هم زدن آرامش عمومی کشور را بازی در زمین و پازل دشمن تلقی و آن را حرکتی خلاف وصایای بنیانگذار جمهوری اسلامی و اقدامی در مسیر خدمت به بیگانگان و خیانت به کشور و انقلاب و نظام می‌داند.

در ادامه آمده است: ملت ولایتمدار و بیدار ایران اسلامی اعمال تحریم‌های زنجیره‌ای یک‌جانبه و ظالمانه، نظام سلطه و اردوگاه لیبرال سرمایه‌گذاری غرب به سرکردگی آمریکا را محکوم و از مسئولان و کارگزاران نظام می‌خواهد تا با اتخاذ رویکرد اقتصاد مقاومتی و راهبرد جهادی در صحنه تولید ملی، سناریوی شیطانی دشمن را خنثی و آن را به عرصه‌ای برای شکست و رسوایی نظام سلطه تبدیل سازد.

در بخش دیگری از قطعنامه آمده است: ملت صبور و مقاوم ایران با تأکید بر حق مسلم خود در استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و هشدار به دشمنان نظام، به اعضای گروه 1+5 تأکید می‌کند که تنها راه پیشرفت مذاکرات آینده پذیرش حقوق ایران اسلامی و پرهیز از دخالت رویکردهای ظالمانه و اهداف مغرضانه سیاسی و غیرفنی در پرونده هسته‌ای ایران است.

در این بیانیه تصریح شده است: ملت بصیر و دشمن‌شناس ایران با محکوم کردن دخالت بیگانگان در امور کشورهای رهایی یافته از یوغ دیکتاتورهای مورد حمایت قدرت‌های سلطه‌گر بر ضرورت هوشیاری در مقابل نقشه دشمنان برای ایجاد انحراف در مسیر بیداری اسلامی تأکید می‌کند.

این قطعنامه خاطرنشان می‌سازد: ملت فهیم و مسلمان ایران کشتار وحشیانه  مردم بی‌دفاع بحرین توسط رژیم سرسپرده آل خلیفه را محکوم و حمایت خود را از مقاومت و ظلم‌ستیزی مردم مسلمان و مظلوم بحرین اعلام می‌دارد.

در این قطعنامه آمده است: ملت بصیر و متحد ایران، طرح مجدد مذاکره با ایران را در شرایط فشار و تهدید، برگ برنده مورد نیاز آمریکا و حرکتی حیله‌گرانه برای کشاندن نظام انقلابی و مردمی جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره می‌داند و هرگونه اقدام قبل از اثبات حسن نیت و اقدامات عملی آمریکا را اقدامی خلاف خواست عمومی، منافع ملی و پیشرفت کشور و گامی برای گشودن باب سلطه مجدد آمریکا و خیانت به آرمان‌های امام و رهبری و شهدا دانسته و آن را شدیداً محکوم می‌کند.

در پایان قطعنامه آمده است: ملت مؤمن و بیدار ایران با آگاهی از اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در سال 92، ضمن تقبیح زمزمه‌های « انتخابات آزاد» بر لزوم هوشیاری ملی در برابر نقشه‌های پیچیده و فریبنده دشمن تأکید و از نامزدهای تصدی ریاست جمهوری می‌خواهد در رقابت‌های انتخاباتی ضمن رعایت موازین شرعی و اخلاقی بسترهای انتخاباتی پرشور و حداکثری را فراهم ساخته و از هر گونه اقدامی که موجب سوءاستفاده ضد انقلاب و خرسندی بیگانگان می‌شود به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/2446/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول