اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان:

ایران اسلامی دارای استعدادهای فراوانی در مملکت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراوان گفت: ایران اسلامی از لحاظ مادی و معنوی دارای استعدادهای فراوانی در مملکت است که نیازی به دیگر کشورها برای مایحتاج خودمان نداریم.

ایران اسلامی دارای استعدادهای فراوانی در مملکت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان صبح امروز در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در سراوان اظهار داشت: روز 22 بهمن، روز باشکوه و خاطره‌انگیزی است این روز یوم‌الله است. روز به ثمر نشستن خون شهداست که باید از راه و اهداف آنان حفاظت و حراست کنیم.

امام جمعه سراوان ادامه داد: در روز 22 بهمن، ملت ایران با ایستادگی و اقتدار بر حفظ مملکت خود پافشاری کرد و توانستند دست اجانب و سلطه‌گران را از کشور کوتاه کنند.

دهقان تصریح کرد: ملت بزرگ و غیور ایران با حضور در این سه دهه از عمر پر خیر و برکت انقلاب نشان داده‌اند که از انقلاب اسلامی دفاع و خاطرخواه آن هستند و تنفر خود را از استکبار جهانی اعلام کرده‌اند.

امام جمعه سراوان افزود: ایران اسلامی از لحاظ مادی و معنوی دارای استعدادهای فراوانی در مملکت است که نیازی به دیگر کشورها برای مایحتاج خودمان نداریم.

دهقان گفت: امروز مردم شیعه و سنی شهرستان سراوان با حضور حماسی و یکپارچه خود بار دیگر برگ زرینی از افتخارات و شکوه و عظمت این استان را در تاریخ ایران اسلامی جاودانه کردند.

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ساعت 9 صبح امروز از مقابل مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب (ع) سراوان با حضور آحاد گسترده و باشکوه مردم شیعه و سنی برگزار شد.

در راهپیمایی امروز یوم‌الله 22 بهمن شهرستان سراوان رجبعلی شیخ‌زاده معاون سیاسی،امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان، علی شهرکی مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی استان نیز در جمع راهپیمایان بودند.

همچنین در راهپیمایی امروز فرماندار، ائمه جمعه تشیع و تسنن، علما و روحانیون شیعه و سنی، ریش سفیدان، معتمدان، مقامات نظامی و انتظامی، دانش‌آموزان، کارکنان ادارات و نهادهای مختلف و اقشار مختلف اعم از شیعه و سنی حضور وحدت‌آفرینی داشتند.

مردم با سر دادن شعارهای «الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» بار دیگر تنفر و انزجار خود را به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند و ثابت کردند که گوش به فرمان رهبری در مقابل هرگونه تهدید و تحریم دشمن می‌ایستند و از آرمان‌های شهدا و امام راحل دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/75002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول