اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 321

تجدید بیعت مردم کهریزک با ولایت فقیه

خبرگزاری فارس: مردم قهرمان و عزت‌خواه کهریزک در طلیعه سی و چهارمین بهار آزادی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، یکپارچه فریاد کشیدند: «ما ملتی غیور و آزاده‌ایم، در حفظ دین و کشور آماده‌ایم.»

تجدید بیعت مردم کهریزک با ولایت فقیه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم همیشه در صحنه کهریزک و باقرشهر از دقایقی پیش همگام با تمام ایرانیان مسلمان، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و هم‌اکنون در مسیر راهپیمایی در حال حرکت هستند.

مردم قهرمان و عزت‌خواه کهریزک در طلیعه سی و چهارمین بهار آزادی با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اعلام کردند.

امروز جای جای کهریزک و ایران اسلامی، شاهد حضور زنان و مردانی است که با عزم راسخ خود توطئه‌های ایادی استکبار را بر هم می‌زنند که صفوف منظم زن و مرد، پیر و جوان، امروز در راهپیمایی 22 بهمن مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان است.

مسئولان برگزاری این راهپیمایی در باقرشهر، از چند روز قبل با برنامه‌ریزی‌های مختلف، بستر و تمهیدات لازم برای حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی را به‌ خوبی فراهم آورده‌اند.

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در کهریزک از ساعت 10 صبح آغاز و در مصلای بزرگ باقرشهر ختم می‌شود.

راهپیمایان در کهریزک با سردادن شعارهایی مانند «22 بهمن‌ماه، یوم‌الله یوم‌الله»، «استقلال آزادی، جمهوری اسلامی»، «تا خون در رگ ماست، خامنه‌ای رهبر ماست»، «در پرتو بهمن فجرآفرین، شکسته شد قدرت مستکبرین»، «با انسجام و هم‌دلی و وحدت، حتمی بود پیروزی یک ملت»، «با نهضت بیداری اسلامی، گشته نصیب دشمنان ناکامی»، «نهضت دشمن‌شکن مسلمین، دهد نوید فتح مستضعفین» و «بیداری اسلامی ملت‌ها، می‌شکند پشت ابرقدرت‌ها» یکبار دیگر حمایت خود را از انقلاب و ولایت اعلام کرده و با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

هم‌چنین راهپیمایان باقرشهری شعارهایی هم‌چون «ایران کجا شعب ابیطالب است، ملت ما بر دشمنان غالب است»، «امروز باشد روز بدر و خیبر، روز شکست دشمنان حیدر»، «ما ملتی غیور و آزاده‌ایم، در حفظ دین و کشور آماده‌ایم»، «شور و نشاط فجر پاینده باد، خامنه‌ای رهبر ما زنده باد»، «امروز ایران مهد علم و دین است، پایگاه عزت مسلمین است» و «بیداری لیبی و مصر و یمن، تبلور فروغ فجر و بهمن» سر دادند.

انتهای پیام/2462/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول