اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه کربلای مازندران:

مسئول تابع ولایت‌ فقیه، مورد حمایت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه کربلای مازندران گفت: مردم ایران اسلامی همواره تابع ولایت بوده و در مسیر انقلاب، مسئولان تابع ولایت را حمایت خواهند کرد.

مسئول تابع ولایت‌ فقیه، مورد حمایت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدمحمد موسوی‌نژاد ظهر امروز در پنجمین همایش بصیرت سیاسی "تجلیل از ایثارگران فرهنگی" شهرستان آمل تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به حریم ممنوعه استکبار جهانی وارد شدیم.

وی افزود: زیاده‌خواهان جهان تحمل حضور دولتی قدرتمند را در دنیای قدرت‌طلبی خود نداشته و ندارند و با اعمال فشارهای سیاسی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی در اندیشه شکست جمهوری اسلامی ایران هستند.

این مسئول تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا به قدرتی بزرگ در جهان تبدیل شده است.

موسوی‌نژاد با اشاره به اهمیت وحدت کلمه در مردم و مسئولان افزود: بحث‌ها در برخی جلسات این حقیقت را بیشتر آشکار می‌کند که اگر در مسیر ولایت حرکت نکنیم، اعمال ما رنگ خدایی نداشته و فریب دشمنان را خواهیم خورد و گام‌هایی به نفع بدخواهان نظام برخواهیم داشت.

وی افزود: مردم ایران اسلامی همواره تابع ولایت بوده و هستند و در مسیر انقلاب، مسئولان تابع ولایت را حمایت خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش آمل نیز در این جلسه با گرامیداشت دهه‌ فجر گفت: ایثارگران از فعالان عرصه‌های گوناگون انقلاب بوده و هستند.

اکبر لطفی افزود: 15 مهر، 1357 سرآغاز راهپیمایی‌های شهرستان آمل علیه رژیم ستمشاهی بود و نخستین راهپیمایی را فرهنگیان و دانش‌آموزان دو دبیرستان امام خمینی (ره) فعلی و طبری برپا کردند.

لطفی به حضور چشمگیر فرهنگیان و دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: آمل از بیدارترین شهرهای کشور در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی به ویژه تبعیت از ولایت است.

مدیر آموزش و پرورش آمل تصریح داشت: امام راحل و انقلاب اسلامی، نوری بزرگ بودند که در خارج از مرزهای ایران اسلامی بیشتر شناخته شدند و بیداری اسلامی منطقه از این نور نشأت گرفته است.

وی رهبری را در امت، چون سر در بدن دانست و افزود: اگر جامعه اطاعت از رهبری و ولایت داشته باشد به سعادت مطلوب خواهد رسید.

لطفی با اشاره به حوادث مختلف انقلاب اسلامی تاکید داشت: بداخلاقی‌های سیاسی هرگز در اراده پولادین مردم ایران اسلامی به ویژه ایثارگران هیچ تاثیری نخواهد داشت.

وی معلمان را هادیان بصیر جامعه دانست و افزود: با درایت و مسئولانه، انقلاب اسلامی و اهداف بلند و منویات مقام معظم رهبری را در مدارس تبیین کنند.

مدیر آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه 22 بهمن یوم‌الله است گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان آملی پررنگ‌تر از گذشته، همراه ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده، بار دیگر ولایت‌مداری و تبعیت از ولایت را به زیبایی برای جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم از جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای‌ پیام/86011/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول