اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

اگر ولایت فقیه باشد تبعیت از هر فرد دیگری حرام است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: اگر ولایت فقیه باشد تبعیت از هر فرد دیگری حرام است.

اگر ولایت فقیه باشد تبعیت از هر فرد دیگری حرام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سردار مرتضی قربانی صبح امروز در اولین گردهمایی رزمندگان گردان امام محمد باقر ویژه 25 کربلا در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر در جوار مزار 5 شهید گمنام، با ذکر نام سرداران شهید این شهرستان، شهیدان شیرسوار، بلباسی و خنکدار اظهار داشت: شهید علی‌اصغر خنکدار با فرماندهی خود در عملیات والفجر 8 با خط‌شکنی این گردان توانست ضربه سنگینی بر پیکر ارتش بعثی عراق وارد کند و شهید بلباسی در عملیات کربلای 5 سهم بسزایی در پیروزی عملیات داشت.

وی با ابراز شادمانی از حضور در شهرستان قائمشهر و حسینیه عاشقان ثارالله اذعان داشت: خاطره بودن در کنار شهیدان این شهرستان برایم تداعی شده است، چرا که با شیرمردانی همسنگر بودم که امروز نامشان بر تارک تاریخ می‌درخشد.

قربانی افزود: جلسه نورانی شما به پاس زحمات و عزت و صلابت مردان مرد این استان به ویژه رزمندگان گردان امام محمد باقر(ع) است که می‌رزمیدند و با خط شکنی از میدان خارج می‌شدند.

قربانی در ادامه گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و دشمنان تحمل این ملت را ندارند، چرا که ملت ایران ملتی ولایی، الهی و پشتیبان ولایت فقیه هستند و اگر ما امروز پیروز و سربلند هستیم به برکت روحانیت، اسلام و اهل بیت است.

وی در ادامه با بیان خاطراتی از زمان پیروزی انقلاب و ناکام ماندن کودتای نوژه با امدادهای غیبی تصریح کرد: اگر ولایت فقیه باشد تبعیت از هر کس دیگر حرام است، پس واجب شرعی است که از ولایت فقیه اطاعت کنیم که در این صورت امدادهای خداوندی پشتیبان ما خواهد بود.

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اذعان کرد: امام خمینی(ره) در معنویت و هدایت و رهبری خود جز خداوند کسی را نمی‌دید، چرا که در بسیاری از مشکلات پیش روی جنگ با روحیه‌ای بالا به همه ما توان رزم می‌داد.

وی همچنین تاکید کرد: امروز ما موشک ماهواره‌بر، موشک‌های دوربرد و جنگنده‌های پیشرفته با قابلیت حمل 2 تن بمب و هدف‌گیری نقطه‌ای داریم که همه اینها به برکت خون شهداست.

سردار قربانی گفت: امروز دو هزار موشک آماده شلیک داریم که در صورت تجاوز بیگانگان به کشور به فرمان مقام معظم رهبری دشمن را در هر کجای این کره خاکی نابود می‌کنیم.

فرمانده 8 سال دفاع مقدس با بیان خاطره‌ای از سخن بشار اسد که از قول پدرش"حافظ اسد" سخن می‌گفت در تاکید اقتدار مرجعیت دینی اذعان کرد: هر وقت برایت مشکلی پیش آمد به سراغ رهبری ایران برو و در مقابل بحران ایستادگی کن.

سردار قربانی در پایان افزود: خواهران باید رزمندگانی ولایت‌مدار و ایثارگر همچون دوران دفاع مقدس تحویل جامعه اسلامی دهند تا این انقلاب تا ظهور امام زمان (عج) حفظ بماند.

در پایان مراسم، حاج صادق آهنگران، نوای نینوایی دوران جنگ هشت ساله را در حسینیه عاشقان ثارالله طنین‌انداز کرد.

انتهای پیام/86008/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول